پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیونی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

تهران (پانا) - مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران می‌گوید این بانک امسال بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور به هریک از زوج‌ها به میزان ۳۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت می‌کند.

کد مطلب: ۹۰۶۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت وام ازدواج ۳۰ میلیونی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در این باره گفت: این بانک در راستای اجرای بند «الف» تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال، به متقاضیان وام ازدواج که در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده و این بانک به عنوان بانک عامل برایشان معرفی شده است، تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی پرداخت می‌کند.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهرایران در سال گذشته، پیشگام پرداخت تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی ازدواج در شبکه بانکی کشور بوده است و طی یازده سال فعالیت خود بالغ بر ۲۸۵ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج به ارزش ۱۵ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهرایران تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج امسال نیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ve.cbi.ir/ و انتخاب این بانک برای پرداخت تسهیلات، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: مبلغ این تسهیلات برای هر یک از زوجین، ۳۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت پنج ساله (۶۰ ماهه) و نرخ کارمزد ۴ درصد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار