آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید آموزش و پرورش ناحیه یک قم

با حضور مدیر کل و مدیران نواحی و مناطق و واحدهای آموزشی، آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید ناحیه یک آموزش و پرورش قم در مجتمع فرهنگی مریم انجام شد.

کد مطلب: ۹۰۶۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید آموزش و پرورش ناحیه یک قم

آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید ناحیه یک، صبح روز دوشنبه 19 فرودین ماه 98 با حضور مدیرکل،مدیران نواحی و معاونین، روسای دانشگاه فرهنگیان و جمعی از اساتید و پیشکسوتان در مجتمع فرهنگی مریم برگزار گردید.

حمیدرضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک حلول سال نو و اعیاد شعبانیه و تقدیر و سپاس از خدمات سی و چهار ساله رضا دلیریان و خاص منصب مدیریت پنج ساله ایشان به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه1 ضمن معرفی و آرزوی توفیق برای مدیریت جدید ناحیه محمد صفائیان، گفت: اجرایی شدن برنامه ها واسناد بالادستی مخصوصا سند تحول بنیادین را منوط به حضور افرادی متخصص و متعهد در مدارس می دانم و هر شخص غیرمتخصص نمی تواند و نباید وارد آموزش و پرورش شود و تجربه نشان داده است که اگر تعلل و قصوری در این زمینه صورت بگیرد، بازخوردهای منفی آن در جامعه قابل مشاهده می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش در بخشی دیگر به جایگاه ناحیه یک اشاره و قرار گرفتن آن در مرکزیت شهر کریمه اهل بیت(س) و همجواری با حرم مطهر و امامزادگان و وجود محله های قدیمی و حضور انقلابیون اصیل را در محدوده جغرافیایی ناحیه یک از وجوه متمایز کننده آن برشمرد.

وی افزود: انتظار می رود با مدیریت جدید و بهره گیری از ظرفیت ها، و موقعیت های خاص این ناحیه، هر روز شاهد توسعه بیشتر در حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی و توجه ویژه به آسیب های اجتماعی باشیم و با برنامه محوری به سمت موفقیت گام برداریم .

شیخ الاسلام در ادامه ،احترام به فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده های ایشان، مردم داری و پرهیز از سیاسی کاری ، وقت گذاری برای رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع ، سرعت عمل در مسائل آموزشی و دقت در امور مالی و اداری و اجرایی نمودن اسناد بالادستی و به ویژه سند تحول بنیادین را از خواسته های به حق جامعه، از مدیران آموزش و پرورش دانست.

وی در پایان ضمن اظهار امیدواری و خوشبینی نسبت به مدیریت جدید افزود: انتظار می رود، محمدصفائیان که فردی با سابقه و آشنا به امور و و صاحب تجربه، تخصص و انسانی متعهد می باشد در این مسیر موفق و پیشتاز عمل نماید.

خاطر نشان می گردد در این مراسم روسای نواحی و مناطق ، معاونان و روسای ادارات داره کل، رئیس و معاونان دانشگاه فرهنگیان ، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان ، مدیران واحدهای آموزشی ناحیه یک ، تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و نیز خانواده آقای دلیریان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار