آرمین هادی پور بهترین رتبه را بین تکواندوکاران ایران دارد

رشت (پانا) - با اعلام جدیدترین رنکینگ المپیکی هوگوپوشان از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی پور از گیلان بهترین رتبه را بین تکواندوکاران ایران در اختیار دارد.

کد مطلب: ۹۰۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
آرمین هادی پور بهترین رتبه را بین تکواندوکاران ایران دارد

رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: بر اساس جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی آرمین هادی پور در مکان چهارم خود باقی ماند.
محسن سترگی اظهار داشت: در رده‌بندی اعلام شده که امتیازات سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر به میزبانی کیش نیز محاسبه شده، آرمین هادی‌پور نماینده وزن 58- کیلوگرم با کسب مدال طلا سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و با کسب 314 و 67 صدم امتیاز همچنان در رده چهارم قرار دارد.
وی بیان کرد: در وزن 58- کیلوگرم ، تکواندوکارانی از کشورهای کره جنوبی، اسپانیا و روسیه به ترتیب در مکان های اول تا سوم و بالاتر از آرمین هادی پور در رنکینگ المپیکی قرار دارند.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: پس از هادی پور تکواندوکار شایسته و ملی پوش استان گیلان که بهترین رتبه (مقام چهارم وزن 58- کیلوگرم) را در اختیار دارد، سجاد مردانی از ایران در وزن 80+ کیلوگرم در رتبه ششم جهان قرار دارد.
سترگی اضافه کرد: هادی پور هم اینک به همراه تیم ملی تکواندو خود را برای حضور قدرتمند در بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 25 تا 29 اردیبهشت‌ ماه در منچستر انگلیس آماده می کند.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس ، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، دو مدال قهرمانی آسیا ( یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، دو مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 آسیا اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار