تولید نهایی کتاب ضرب المثل‌های ترکی در ارومیه

ارومیه(پانا)_رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: کتاب تصویر سازی ضرب المثل‌های ترکی در هفته هنر انقلاب اسلامی در ارومیه به مرحله تولید نهایی می‌رسد.

کد مطلب: ۹۰۶۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید نهایی کتاب ضرب المثل‌های ترکی در ارومیه

احد هوشمند قره‌باغ بمناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی همزمان با گرامی‌داشت سالروز شهادت سید مرتضی آوینی تصریح کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به ویژه برنامه یادهای عاشقی، حضور هنرمندان و کارکنان حوزه هنری در مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد.

وی افزود: در مراسم جشن هنر انقلاب از پنج هنرمند استان و یک نفر به عنوان هنرمند تاثیرگذار تقدیر می‌شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تجسمی با موضوع روزی حلال، ویژه برنامه دریچه، اکران فیلم‌های صدثانیه منتخب جشنواره فیلم‌های صد ثانیه‌ای از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

وی به برگزاری اختتامیه جشنواره موسیقی عاشقی و شعر طنز با عنوان لبخند نقلی در این هفته اشاره و بیان کرد: کارگاه یک روزه پوسترسازی در ارتباط با سیل و همدردی مردم در این هفته برگزار می‌شود و کتاب تصویر سازی ضرب المثل‌های ترکی در این هفته به مرحله تولید نهایی می‌رسد.

در ادامه هوشمند به برنامه‌های سال گذشته حوزه هنری آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته نزدیک به 94 عنوان برنامه فرهنگی با 308 اجرا و حضور نزدیک به دو و نیم میلیون نفر مخاطب برگزار شد.

وی به تقدیر و تشویق مالی از 210 هنرمند استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته در مجموع 16 عنوان کارگاه آموزشی بالغ بر 224 جلسه عملی و 528 جلسه عملی و تئوری برگزار شد که 183 هنرمند در این کارگاه‌ها حضور داشتند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی جذب مشارکت مالی سال گذشته را 120 تا 140 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: 18 کارگاه یک روزه با حضور 650 هنرمند از دیگر برنامه‌های برگزار شده سال گذشته محسوب می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار