رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان خراسان جنوبی : پیش‌ بینی و تهیه 22 تن آرد برای اعزام به مناطق سیل زده

بیرجند (پانا) - رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان خراسان جنوبی از پیش بینی و تهیه 22 تن آرد جهت اعزام توسط موکب های استان به مناطق سیل زده خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان خراسان جنوبی  : پیش‌ بینی و تهیه 22 تن آرد برای اعزام به مناطق سیل زده

موسی جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان خراسان جنوبی گفت: تاکنون 19 موکب از استان جهت کمک رسانی و اعزام به مناطق سیل زده کشور اعلام آمادگی کردند.

اوادامه داد: مدت زمان استقرار موکب ها در مناطق سیل زده 1 ماه خواهد بود که آرد و آذوقه پیش بینی شده آماده شده است و به این دلیل که هنوز اعلام نیاز نشده، موکب ها اعزام نشده اند که به وقت اعلام نیاز اعزام موکب ها انجام خواهد شد.

جوینده افزود: مردم استان میتوانند موادغذایی از قبیل برنج، گوشت، حبوبات، روغن، رب، قند و شکر و لباس و پوشاک برای بچه ها که از نیاز های ضروری است را به دفاتر ستاد بازسازی شهرستان و در مرکز استان هم به ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان واقع درخیابان مدرس 4، مراجعه کنند و همچنین کمک های نقدی خود را به صورت حضوری و غیر حضوری به شماره حساب 6273811095667975 به نام اربعین که شماره حساب ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان است، اهدا کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان بیان کرد: در زمینه تولید نان گرم 7 موکب اعلام آمادگی کرده اند که 22 تن آرد پیش بینی شده است که به محض اعلام نیاز به استان های گلستان، لرستان و خوزستان اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: در زمینه پخت غذای گرم 12 موکب اعلام آمادگی کردده اند که برای دو وعده نهار و شام آماده کنند و در اختیار سیل زدگان قرار دهند.

جوینده در پایان افزود: حتما مردم استان عنایت ویژه ای برای این کمک ها خواهند داشت و همانطور که استان خراسان جنوبی در موضوعات مختلف پیشتاز است، جهت کمک به سیل زدگان هم اقدامات شایسته ای انجام خواهند داد تا کا بتوانیم از مشکلات مردم سیل زده کشور بکاهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار