تعیین آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای کمک و ارائه خدمات به سیل زدگان ایلام

ارومیه(پانا)_معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت : آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای کمک به سیل زدگان ایلام تعیین و با استقرار در آن استان به مدت یک ماه خدمات ارائه خواهد داد.

کد مطلب: ۹۰۶۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تعیین آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای کمک و ارائه خدمات به سیل زدگان ایلام

مصطفوی در جلسه هماهنگی اعزام و استقرار موکب های استان در ایلام ، اظهار داشت : بر اساس بخشنامه وزات کشور آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به عنوان استانهای معین برای کمک و ارائه خدمات به سیل زدگان ایلام تعیین شده و از فردا موکب ها استقرار و به مدت یک ماه ، روزانه به ۱۵ هزار نفر خدمات رسانی خواهند کرد.


وی افزود : ۵ موکب از آذربایجان غربی آماده اعزام به ایلام است که یک موکب اعزام و تا فردا مستقر می شوند و بقیه نیز در صورت درخواست اعزام خواهند شد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی ضمن تقدیر از مردم در کمک رسانی به هموطنان سیل زده و همچنین فعالین رسانه ای که تحت عنوان پویش انسانیت برای جذب کمکهای مردمی تلاش میکنند ، اظهار داشت : آذربایجان غربی از اولین استانهایی بود که با ارسال اقلام مورد نیاز به یاری هموطنان سیل زده اقدام کرد .


در ادامه این جلسه مقرر شد اقلام و کمکهای جمع شده بصورت واحد توسط نیروهای هلال احمر به موکب ها و در اختیار هموطنان سیل زده قرار بگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار