فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

سپاه بوشهر به ۱۰۰ هزار نفر از مردم سیل‌زده «باوی» استان خوزستان خدمات ارائه می‌دهد

بوشهر(پانا)_ فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه استان بوشهر در این ماموریت، به 100 هزار نفر سیل‌زده باوی و 5 روستای خوزستان خدمات رسانی می‌کند و قرارگاه تخصصی یاری رسانی سپاه استان بوشهر در شهرستان باوی استان خوزستان تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۰۶۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سپاه بوشهر به ۱۰۰ هزار نفر از مردم سیل‌زده «باوی» استان خوزستان خدمات ارائه می‌دهد

سردار علی رزمجو گفت : از ابتدای وقوع سیل در استان‌های مختلف، مردم همیشه در صحنه بوشهر کمک‌رسانی متعددی به هموطنان سیل‌زده کرده اند .

رزمجو افزود : سپاه امام صادق(ع) بوشهر همواره در خدمات رسانی به مردم آسیب دیده و محروم پیشتاز بوده به‌گونه‌ای که در تمام رده‌ها دارای تخصص و امکانات ویژه خدمات رسانی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از تعیین سپاه استان بوشهر به عنوان معین، یاری رسان به سیل‌زدگان خوزستان خبر داد و بیان کرد:سپاه امام صادق(ع) استان بوشهربا بهره‌گیری از امکانات مختلف در حوزه‌های فنی، لجستیکی و تخصصی به عنوان معین یاری رسانی به هموطنان سیل‌زده درشهرستان باوی و 5 روستای خوزستان تعیین شد.

وی با بیان اینکه سپاه استان بوشهر در این ماموریت، به 100 هزار نفر سیل‌زده باوی و 5 روستای خوزستان خدمات رسانی می‌کند افزود: در این راستا قرارگاه تخصصی یاری رسانی سپاه استان بوشهر در شهرستان باوی خوزستان تشکیل شد.

رزمجو از راه‌اندازی آشپزخانه و نانوایی در شهرستان یاد شده خبر داد و خاطر نشان کرد: تامین و توزیع غذای گرم و نان تازه برای سیل زدگان در اولویت قرار دارد که در این راستا آشپزخانه و نانوایی در شهرستان باوی و روستاهای خوزستان ایجاد شده است.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه روستاهایی که بیش از 4 متر آب گرفتگی دارند با قایق عملیات امدادرسانی انجام می‌شود گفت: برای کاهش بحران در این روستاها فعالیت سپاه امام صادق(ع) در حال انجام است و اکنون امکانات و ماشین آلات سپاه استان بوشهر در حال خدمات رسانی است.

سردار رزمجو با تاکید بر ادامه امدادرسانی به سیل‌زدگان در استان خوزستان تصریح کرد: نیاز کنونی 100 هزار نفر شهرستان باوی و 5 روستای خوزستان که سپاه استان معین یاری رسانی آن است مرغ،گوشت، برنج، آرد، حبوبات، کنسرو، گونی پلاستیکی، پتو، پمپ تخلیه آب، سرویس بهداشتی و حمام سیار است.

وی با قدردانی از خدمات رسانی مردم نوع دوست استان بوشهر به سیل‌زدگان افزود: سپاه امام صادق(ع) تا رفع کامل مشکلات در منطقه تعیین شده برای یاری رسانی مستقر است و تلاش می‌شود آرامش و آسایش به منطقه سیل‌زده برگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار