البرز عهده دار امداد و خدمات رسانی به شهرستان باوی خوزستان شد

کرج ( پانا ) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با استانداری خوزستان، مقرر شد البرز مسئولیت امداد و خدمات رسانی به شهرستان باوی را عهده دار شد.

کد مطلب: ۹۰۶۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
البرز عهده دار امداد و خدمات رسانی به شهرستان باوی خوزستان شد

، علی درویش پور در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان باوی که در فرمانداری شهرستان باوی برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان برای کل ایران اهمیت دارد و در اهمیت و جایگاه آن این است که خوزستان پاره تن شریف ایران است که هنوز زخم های جنگ در آن وجود دارد.
وی افزود: این روزها تمام ایران در کنار خوزستان است که مشکلات آن را مرتفع کند.
معاون عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه قبل از دستور وزیر کشور برای تعیین البرز به استان خوزستان دکتر شهبازی استاندار البرز به این استان تعصب خاصی داشت و دستور کمک به مردم این استان را صادر کردند ،بیان کرد: علی رغم اینکه میزان بارش باران در استان البرز زیاد بود دکتر شهبازی علی رغم مشکلات بارش باران در استان البرز پیگیر وضعیت استان خوزستان بود و بعد ازدستور وزیر کشور اقدامات لازم برای کمک بیشتر با تمام امکانات موجود استان آغاز شد.
وی با بیان اینکه بالغ بر ۳۰۰ تن کمک‌های استان البرز جمع آوری شده که روز گذشته محموله حدود ۱۰۰ تنی به خوزستان ارسال شده که چند تن از مدیران استان این محموله را به استان خوزستان منتقل کردند،گفت: کمک های استان البرز در شهرستان باوی در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.
درویش پور با بیان اینکه کمپ استان البرز در سه راه تپه اهواز راه اندازی شده است که اقدامات و کمک‌های دستگاه های استان البرز در آنجا تجمیع می شود،گفت: بعد از این جلسه روستاهای بحرانی شهرستان باوی مورد بازدید قرار می گیرد و با امکانات موجود به کمک سیل زدگان می شتابیم و تلاش ما رفع مشکل هموطنان سیل زده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار