واکنش نمایندگان به تروریستی خواندن سپاه +تصاویر

تهران (پانا) - جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن علنی حاضر شدند.

کد مطلب: ۹۰۶۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش نمایندگان به تروریستی خواندن سپاه +تصاویر

شب گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا شب گذشته رسما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تروریسم قرار داد و همین مساله موجب شد تا مسئولان و فعالان سیاسی کشورمان از هر دو سه طیف سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدال‌گرا اقدام به محکوم کردن این موضوع کنند.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ازجمله علی لاریجانی، رئیس قوه مقننه با پوشیدن لباس سپاه پاسداران در جلسه علنی بهارستان حاضر شدند.

نکته قابل توجه اینجاست که در بین نمایندگانی که با پوشیدن لباس سپاه از این نهاد نظامی کشورمان در مقابل اقدامات ایالات متحده آمریکا اعلام حمایت کرده‌اند، نمایندگانی چون بهروز نعمتی، نماینده تهران، محمود صادقی، نماینده تهران و جوادکریمی قدوسی، نماینده مشهد که به لحاظ سیاسی اختلافات قابل توجهی با یکدیگر دارند، دیده می‌شوند.

این تمام ماجرا نبود و شیوه آغاز جلسه علنی بهارستان صبح امروز با روزهای گذشته یک تفاوت خاص داشت و آن هم پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در صحن علنی بود.

هنگام پخش سرود ملی کشورمان نمایندگان بر سر صندلی‌های خود ایستاده بودند و آن را زمزمه می‌کردند. بعد از پخش سرود ملی نیز جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» به اقدامات خصمانه اخیر این کشور واکنش نشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار