آمادگی مطلوب شهرداری برای برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان/تقدیر ویژه رییس و اعضای شورای شهر قم از زحمات کارشناسانه شهرداری قم در خدمات نوروزی و کنترل صحیح بحران

قم (پانا) - رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم، آمادگی مطلوب شهرداری برای برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۹۰۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی مطلوب شهرداری برای برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان/تقدیر ویژه رییس و اعضای شورای شهر قم از زحمات کارشناسانه شهرداری قم در خدمات نوروزی و کنترل صحیح بحران

مجتبی سبحانی ثابت دوشنبه شب در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با تاکید بر فعالیت‌های رضایت‌بخش و قابل تقدیر خدمات شهری شهرداری قم در استقبال از فصل بهار و مدیریت سیلاب و بارندگی اظهار کرد: با آغاز بارندگی‌ها تمام مسافران نوروزی در پارک و بوستان‌ها به مکان‌های مسقف منتقل شدند.

وی با بیان اینکه با رصد دقیقی که از سیلاب در قم انجام شد، سیل در بلوار زائر و قمرود با بهترین حالت کنترل و مدیریت شد تصریح کرد: خط قرمز شهرداری این بود که سیلابی وارد شهر نشود که با مدیریت و برنامه‌ریزی‌های دقیق این اتفاق در شهر قم افتاده و مشکل خاصی برای شهروندان ایجاد نشد.

عضو شورای شهر قم با تاکید بر آمادگی‌های مطلوب شهرداری قم برای برگزاری با شکوه نیمه شعبان گفت: آسیب شناسایی‌های سال گذشته در برگزاری نیمه شعبان انجام‌شده است.

وی با اشاره به فعالیت تاکسی زائر در قم افزود: این طرح پس از نوسازی ناوگان فرسوده عملیاتی می‌شود و در حال انجام مراحل اجرایی آن هستیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه از میراث فرهنگی در حال پیگیری برای اجرای این طرح هستیم، افزود: برای اجرای طرح تاکسی زائر به برخی هتل‌های بزرگ تعدادی تاکسی می‌دهیم تا به حمل و نقل مسافران بپردازند.

وی ادامه داد: در اجرای طرح تاکسی زائر ایستگاه‌هایی نیز در اطراف حرم مطهر برای جابجایی زائران و مسافران در نظر گرفته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار