در سال ۹۷ اجرایی شد:

پرداخت یکصد کمک هزینه ساخت یا خرید مسکن به خانوارهای مددجوی قمی

قم (پانا) - قائم مقام کمیته امداد استان قم از خانه دارشدن یکصد خانوار تحت حمایت ، با کمک های خیران و پشتیبانی این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

افشین پایانی فر قائم مقام کمیته امداد استان قم داشتن سرپناه را دغدغه اصلی هر خانوار بیان کرد و گفت: در خانوارهای نیازمند، مسکن بیش از 60 % هزینه ها را به خود اختصاص می دهد بنابراین داشتن منزلی برای سکونت از اولویت های اصلی مددجویان است.
وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد استان قم برای خانه دار شدن خانوارهای تحت حمایت به عنوان یک اقدام زیربنایی در توانمند سازی خانوارها، اهتمام جدی دارد افزود: طی سالهای اخیر اقدامات خوبی برای خرید مسکن مددجویان انجام شده است به طوریکه فقط در سال گذشته به 100 خانوار تحت حمایت، کمک هزینه خرید یا تعمیر مسکن پرداخت شد.
رییس کمیسیون مسکن کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه به طور میانگین برای خرید خانه به هر خانواده مبلغ 50 میلیون تومان اعطا شده خاطرنشان کرد: بخشی از این مبلغ به صورت بلاعوض و مابقی بصورت تسهیلات قرض الحسنه از منابع دولتی و کمک های مردمی تأمین شده است.
وی با بیان اینکه بیش از 2500 خانوار از مددجویان تحت حمایت، مستأجر و یا فاقد مسکن هستند گفت: امیدواریم خیران همچون گذشته به کمک این نهاد بشتابند و ما را در تامین مسکن نیازمندان یاری کنند.
پایانی فر در پایان افزود: مردم نیکوکار و خیران برای تأمین مسکن نیازمندان با عنوان طرح رضوان می توانند کمک های خود را به کارت عابر بانک ملت با شماره 6104337770116398 و یا کارت عابر بانک ملی به شماره 6037991199520952 با شناسه 332263 واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار