موفقیتی دیگر

آموزش و پرورش فیروزه میزبان 264 مسافر در نوروز 98 شد

فیروزه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزه از پذیرش، اسکان و میزبانی دویست و شصت و چهار مسافر در این مدیریت در طی ایام نوروز 98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش فیروزه میزبان 264 مسافر در نوروز 98 شد

حیدری؛ مدیر آموزش و پرورش فیروزه در توضیح این خبر گفت: فرایند اسکان نوروزی مسافران در این مدیریت، از تاریخ 28 اسفند ماه لغایت 13 فروردین 98 با تجهیز 26 اتاق در رسته گروه الف شامل لوازم و امکاناتی از قبیل: یخچال، تلویزیون، پتو، فرش، موکت، وسایل گرمایشی و امکانات رفاهی بهداشتی به فعالیت پرداخت.

وی با اشاره به این نکته که برنامه ریزی، اجرا ، سازماندهی و اسکان مسافران نوروزی در این حد، برای نخستین بار است که در سطح مدیریت این اداره رقم می خورد، افزود: آموزشگاه های وکیلی 54 و شهدای همت آباد زمانی در روستای همت آباد زمانی که مشرف به اتوبان اصلی و مسیر عزیمت خیل گسترده ی زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس می باشد ، ام الائمه (س) و آیه اله خامنه ای در مرکز شهر فیروزه و ثامن الائمه در شهر همت آباد نسبت به این امر آماده ی پذیرایی مطلوب از مسافران شدند.

این مقام مسئول میزبانی از مسافران نوروزی و هموطنان عزیز عبارتنداز استان های هرمزگان، آذربایجان غربی، اصفهان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان،خراسان شمالی را باعث افتخار و خوشوقتی فیروزه دانست و از زحمات و همراهی تمامی دست اندرکاران از جمله: ایروانی؛معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و همکارانی که در طی این مدت شبانه روز تلاش نمودندو این اتفاق ارزشمند را ثبت نمودند تشکر و قدردانی کرد.

حیدری در پایان از تشکیل کمیته ویژه ای جهت بررسی و آسیب شناسی و ارائه خدمات بهتر و رضایتمندانه تر در سال آینده به حول و قوه الهی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار