جلسه آشنایی و توجیهی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم

تهران (پانا) - در اولین روز حضور دانش‌آموزان شرکت‌کننده درمسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور مدیر کل قرآن، عترت و نماز، جلسه توجیهی و آشنایی در هتل هما برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آشنایی و توجیهی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم

در این جلسه که علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشت محمدرضا مسیب زاده مدیر کل قرآن، عترت و نماز ضمن خیرمقدم به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون رشادت‌های ۲۲۰ هزار شهیدی است که با نثار خون خود امنیت و آسایش را برایمان به ارمغان اورده اند و امیدواریم که در این مدت کوتاه بتوانیم میزبانی شایسته برای همه شما عزیزان باشیم.
او با اشاره به اینکه تهران با بیش از ۱۲ میلیون نفر جمعیت، یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین پایتخت‌های جهان است و آثار دیدنی بسیاری دارد که امیدوارم با مشاهده برخی از این اماکن، خاطرات خوبی را از این سفر به‌همراه داشته باشید، افزود: ما در شرایطی میزبان شما عزیزان هستیم که در چندین نقطه کشور، هموطنان عزیزمان دچار حادثه سیل شده‌اند و از خدای متعال خواستاریم تا به لطف و فضل خود این عزیزان را نیز هرچه زودتر به آرامش و عافیت برساند.
مسیب‌زاده فعالیت‌های قرآنی در مدارس را اینگونه عنوان کرد که؛ در جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۰۰ هزار مدرسه وجود دارد و درس قرآن کریم به عنوان یکی از کتب آموزشی برای دانش‌آموزان هر هفته در برنامه‌ درسی آموزش داده می‌شود.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز در ادامه با اشاره به منویّات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر حفظ قران کریم، افزود: نهضت حفظ قران‌کریم با محوریت جزء سی‌ام در مدارس ما در حال فعالیت است و برگزاری مسابقات قرآنی در سطوح مختلف از جمله فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان ایرانی است.
در ادامه این نشست همه شرکت‌کنندگان به معرفی خود پرداختند و پس از آن مراسم قرعه‌کشی نیز به تفکیک جنسیت در دو سالن صدف و مروارید هتل هما که محل برگزاری مسابقات مرحله نیم‌نهایی می‌باشد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار