در حاشیه بازدید از ستاد اسکان اضطراری آموزش و پرورش در شهرستان حمیدیه؛

وزیر آموزش و پرورش: باید شرایط روحی مردم سیل زده را درک کنیم

اهواز (پانا) - وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: خانواده های سیل زده حاصل دسترنج چندین ساله خود را در اثر سیل از دست دادند و باید شرایط روحی آنان را درک کنیم.

کد مطلب: ۹۰۵۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش: باید شرایط روحی مردم سیل زده را درک کنیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، سید محمد بطحایی روز دوشنبه ۱۹ فروردین ۹۸ در حاشیه بازدید از ستاد اسکان اضطراری سیل زدگان در هنرستان ولایت حمیدیه گفت: در پی وقوع سیلاب در استان خوزستان، شهرستان حمیدیه نیز دچار آب گرفتگی شد، از این رو حدود ۴۰۰ نفر از مردم حمیدیه در قالب ۶۰ خانوار به مرکز اسکان اضطراری آموزش و‌پرورش در هنرستان ولایت این شهرستان انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه لازم است کمک های ارسالی به ستادهای اسکان اضطراری سیل زدگان افزایش پیدا کند، گفت: آموزش و پرورش با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در راستای رفع مشکلات سیل زدگان تلاش می کند.

بطحایی توجه به شرایط روحی سیل زدگان را لازم و‌ ضروری برشمرد و تصریح کرد: این افراد حاصل دسترنج چندین ساله خود را در اثر پدیده سیلاب از دست دادند و در حال مجبورند در چادر یا کلاس های اسکان زندگی کنند و باید شرایط روحی آنها را درک کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم دولت با همکاری دیگر ارگانها و سازمان های دولتی و مردمی با سرعت بیشتری به سیل زدگان خدمات رسانی کند.

وی گفت: مردم خوزستان حق زیادی بر گردن کشور دارند و تمام مردم ایران به خوزستان مدیون هستند .

بطحایی گفت: مردم خوزستان در طی ۸ سال دفاع مقدس سرافرازانه از میهن اسلامی پاسداری کردند و باید سعی کنیم که شرایط موجود را برای آنها بهبود بخشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار