عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

طرح تفکیک بازرگانی از وزارت صنعت تصویب شد

تهران (پانا) - عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح تفکیک بازرگانی از وزارت صنعت در کمیسیون صنایع و معادن تصویب شد.

کد مطلب: ۹۰۵۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح تفکیک بازرگانی از وزارت صنعت تصویب شد

به گزارش خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا روز دوشنبه در تشریح نشست کمیسیون متبوعش، به حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه اشاره کرد و افزود: کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون فرعی، طرح تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت را بررسی و تصویب کرد، کمیسیون اجتماعی که مسئول اصلی بررسی این طرح است نیز با تفکیک این دو وزارتخانه موافقت کرده است.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح تفکیک وزارت بازرگانی از صنعت و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن تصویب شد.
وی در توضیح دلایل کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای موافقت با انتزاع وزارت بازرگانی از صنعت، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت مجموعه بسیار گسترده‌ای است و اختیارات در این وزارتخانه متناسب توزیع نشده به طور مثال تمامی افراد وزارت صنعت، معدن و تجارت را مسئول گرانی میوه و صیفی جات می‌دانند در حالی که وزارت جهاد کشاورزی متولی اصلی در این زمینه است.
این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در وهله نخست این طرح به هیات رییسه مجلس ارسال می‌شود و در مرحله بعدی در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.
حسینی کیا ادامه داد: مقرر شد؛ به منظور بررسی برنامه‌های سال جاری، جلسه‌ای مشترک میان وزیر صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته آینده برگزار شود.

استماع گزارش وزیر ارتباطات درباره وضعیت ارتباطی مناطق سیل زده

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گزارش مختصری از وضعیت ارتباطی مناطق سیل زده ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار