بطحایی در خوزستان تشریح‌کرد: تسهیلات آموزش‌وپرورش برای حمایت از فرهنگیان ودانش‌آموزان سیل‌زده

اهواز (پانا ) - وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر پشتیبانی همه جانبه وزارت آموزش و پرورش از از فرهنگیان سیل‌زده تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بطحایی در خوزستان تشریح‌کرد: تسهیلات آموزش‌وپرورش برای حمایت از فرهنگیان ودانش‌آموزان سیل‌زده

سید محمد بطحایی که برای سفری یک روزه ساعتی پیش وارد خوزستان شده بود در پاسخ به این پرسش که در صورت وقوع احتمالی سیل و استمرار وضع فوق‌العاده آموزش پرورش چه تدابیری اندیشیده است؟ گفت: اگر وضع به همین ترتیب ادامه پیدا کند یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها پشتیبانی و اسکان همکاران فرهنگی است. او ادامه داد: محل‌های خاصی در استان در حال آماده‌سازی است که همکاران فرهنگی که در معرض سیل قرار گرفتند و نیاز به اسکان موقت دارند در مراکز ویژه اسکان داده بشوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نگرانی‌های تحصیلی دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده و خانواده‌هایشان، درباره اتخاذ تدابیر اندیشیده شده در این باره افزود :در حوزه دانش‌آموزی تسهیلاتی پیش‌بینی شده است که در دو روز آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

او تاکید کرد: دانش‌آموزان به هیچ عنوان نگران تحصیل نباشند خصوصا دانش‌آموزان پایه دوازدهم که دارند خودشان را برای کنکور آماده می‌کنند؛ اردوهای آموزشی و جبرانی پیش‌بینی شده است. همچنین برای امتحانات نهایی آنها اقداماتی صورت گرفته است.

بطحایی عنوان کرد: خوزستان بداند که کل ایران درکنارش ایستاده است. ایران به خوزستان مدیون است و خوزستان خانه دوم هر ایرانی است. همکاران و دانش آموزان عزیز ما مطئن باشند که اگر شرایط دشوارتر از وضع موجود هم شود باز هم همه خانواده بزرگ آموزش پرورش در کنار آنها خواهند بود .

وزیر آموزش و پرورش که به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان به استان سفر کرده است در این سفر بازدیده از منطقه سیل‌زده شعیبیه شهرستان شوشتر و بررسی وضع اسکان سیل‌زدگان در مدارس و کیفیت خدمات ارائه‌شده را در دستور کار دارد. پیگیری روند ادامه تحصیل دانش‌آموزان سیل‌زده، بررسی وضع فضاهای آموزشی و میزان خسارات ناشی از سیل و همچنین دیدار با فرهنگیان مستقر در کمپ‌ها از دیگر برنامه‌های این سفر یک‌روزه است

47 اردوگاه در خوزستان برای اسکان سیل‌زدگان برپا شده است که از زمان وقوع سیل تا به امروز، جمعیتی بالغ بر 30هزار و400نفر در این اردوگاه‌ها اسکان داده شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار