رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد در گفت وگو عنوان کرد

جمع‌آوری اقلام امدادی برای سیل‌زدگان لرستان

تهران (پانا) - رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد از جمع‌آوری اقلام کمکی برای سیل‌زدگان استان لرستان از سوی پزشکان و کارکنان این مرکز درمانی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری اقلام امدادی برای سیل‌زدگان لرستان

سعید رحیمی در گفت‌وگو با پانا درباره امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان لرستان اظهار کرد: بیشترین نیازهایی که وجود دارد را با توجه به اطلاع‌رسانی که از طریق رسانه‌ای و فضای مجازی و بسیج دانشجویی در استان صورت گرفته، جمع‌آوری کرده‌ایم و کارکنان و پزشکان مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی کمک‌های خود را اهدا کردند.

رئیس مرکز آموزش درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد گفت: بسیج دانشجویی مرکز درمانی را در شهر دوره چگنی مستقر کردیم و اکنون در حال ارسال به شهرستان معمولان است چون 35 درصد از شهر معمولان آسیب 80 تا 100 درصدی دیده است.

وی اضافه کرد: محموله‌ای که جمع‌آوری شده است شامل لوازم بهداشتی، غذایی و دارویی است که در حال تکمیل و ارسال به مناطق مد نظر است.

رحیمی تأکید کرد: اقلام کمکی بر اساس آمار و اطلاعات با برنامه‌ریزی هدفمند از تعداد خانواده‌های آسیب‌دیده جمع‌آوری شده است و افراد آسیب‌دیده از سوی گروه‌های جهادی بیمارستان و از طریق نهادهای مردمی مناطق شناسایی شده است و اقلام با هماهنگی به دست افراد آسیب دیده می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار