رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور فردا به لرستان می‌رود

تهران (پانا) - معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور بازدید و بررسی میزان خسارات وارده بر اثر سیل اخیر به فضاهی آموزشی، به استان لرستان سفر می‌کند.

کد مطلب: ۹۰۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور فردا به لرستان می‌رود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر فردا سه‌شنبه بیستم فروردین به همراه جمعی از خیّرین مدرسه‌ساز و همچنین مدیرعامل جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور به مناطق سیل‌زده استان لرستان سفر می‌کند.

در این سفر، فضاهای آموزشی آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده استان مورد بررسی میدانی معاون وزیر آموزش و پرورش قرار گرفته و تصمیمات لازم برای رفع کردن مشکلات آن‌ها یا تخریب و بازسازی، تعمیرات اساسی یا تأمین تجهیزات لازم گرفته می‌‌شود.

پیش از این هم مدیرکل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس به همراه تیم کارشناسی مهندسین ارزیاب برای بررسی‌های کارشناسانه به این استان سفر کرده و به منظور ساماندهی مدارس سالم برای فعالیت در شیفت‌های مختلف و همچنین ارائه گزارش وضعیت موجود برای اتخاذ راهبردهای لازم به رئیس سازمان ارائه کرده‌اند.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان، از ۱۶۳مدرسه در مناطق دهگانه آموزش و پرورش استان که در معرض سیلاب بوده‌اند بازدید به عمل آمده و بر اساس این بازدیدها ۴۲ مدرسه شامل ۱۳۰ کلاس درس، تخریب یا غیرقابل استفاده شده‌اند که برای بازسازی این تعداد فضای آموزشی به ۳۷۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

محمد چگنی گفته است مناطق ززوماهرو، شاهیوند، دوره چگنی، طرهان، روستاهای بخش معمولان، بخش‌های شمالی و غربی شهرستان کوهدشت، درب گنبد، بخش غربی پلدختر و روستاهای دورافتاده الیگودرز تا کنون بازدید نشده‌اند که پس از بازدید از این مناطق امکان ارائه آمار دقیق‌تر، ممکن خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار