از آثار برتر نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان و آموزگاران تجلیل شد

پانا ( لالی) - طی آیینی در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی از صاحبان آثار برتر نمایشگاه دست سازه های مدارس تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۰۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
از آثار برتر نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان و آموزگاران تجلیل شد

ساخت وسایل دست ساخته توسط دانش آموزان یکی از راه های کشف استعدادها و خلاقیت های بی نظیر و ناتمام در سطح مدارس می باشد که در صورت تحقق این هدف افراد نخبه و تاثیرگذاری شناسایی و از مهارت های آنان استفاده می شود .

همچنین ساخت وسایل کمک آموزشی از سوی معلمان جهت تسهیل و بهبود امر آموزش همراه با نشاط یادگیری در دانش آموزان هدف مهم دیگری است که همواره مورد پیگیری در آموزش و پرورش است .

در همین راستا و به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان لالی نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان و وسایل کمک آموزشی معلم ساخته مدارس ابتدایی از اسفند ماه برپا شده که پس از داوری نهایی آثار برتر این نمایشگاه امروز مورد تجلیل قرار گرفتند .

در این آثار که توسط دانش آموزان طراحی و اجرا شده بود وسایل و نمونه های ساده ای از بالابرهای مکانیکی ، ماشین لباسشویی ، توربین مولد برق و ... وجود داشته که دانش آموزان در خصوص آن ها به بیان توضیحات پرداختند.

مصطفی فاریابی مدیر آموزش و پرورش شهرستان لالی ضمن تقدیر از نبوغ دانش آموزان ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان نخبه می توانند با اختراعات خود نه تنها در کشور بلکه برای کشورمان در جهان افتخار بیافرینند .

در پایان برنامه به 10 اثر برتر در حوزه دانش آموزان و 5 اثر برتر در حوزه آموزگاران هدایا و لوح یادبود تقدیم شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار