ارسال محموله مواد غذایی و بهداشتی بازارهای کوثر به اهواز

اصفهان (پانا) - مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان گفت: چند محموله مواد غذایی و بهداشتی جمع آوری شده از سطح بازارهای کوثر شهر اصفهان، در راستای مسئولیت های اجتماعی سازمان، امروز به اهواز ارسال می شود.

کد مطلب: ۹۰۵۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ارسال محموله مواد غذایی و بهداشتی بازارهای کوثر به اهواز

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد مجیری با اشاره به ارسال محموله مواد غذایی و بهداشتی برای کمک به مردم سیل زده خوزستان از سوی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این محموله شامل کنسرو، مواد غذایی مورد نیاز مردم، اقلام بهداشتی و آب معدنی است که در قالب چند محموله به شهر اهواز ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد: این محموله ها در بازارهای روز کوثر آماده شده است و بعد از بسته بندی کامل، امروز به مناطق ارسال می شود.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری اصفهان تصریح کرد: از سوی دیگر اتحادیه عمده فروشان میوه و تره بار هم اقدام به جمع آوری کمک های نقدی از غرفه داران در میدان میوه و تره بار شهرداری اصفهان کرده اند، که بعد از جمع آوری، این کمک ها تبدیل به اقلام مواد غذایی و بهداشتی شده و اوایل هفته آینده به مناطق ارسال می شود.
مجیری بیان کرد: درصدد هستیم با جمع آوری مواد غذایی و بهداشتی بیشتر در هفته های آینده محموله های دیگر را نیز به مناطق سیل زده ارسال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار