دیدار مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ، با مدیران کل اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

اردبیل (پانا) - در آستانه برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن،نماز و عترت ،مدیران کل آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هم دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۹۰۵۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل ، با مدیران کل اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

در این دیدارمدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با بیان اینکه ظرفیت های خوبی برای تعامل نهادهای فرهنگی و تربیتی در غنی سازی فرهنگ جامعه وجود دارد، به بیان فعالیت های مختلف در جهت مشارکت و گسترش همکاریهای پرداخته و ایجاد این همکاریها را در گرو هماهنگی کامل این نهادها دانست.

احمد ناصری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با آموزش و پرورش در اجرای برنامه های مختلف تربیتی از جمله اهدا کتب به منتخبین منطقه ای مسابقات قرآن، عترت و نماز در سالهای گذشته، تداوم بیشتر این همکاری را در ایجاد زمینه های لازم در تربیت دینی نوجوانان و جوانان حیاتی توصیف کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز، واگذاری اجرای مسابقه قرآنی شکوفه ها به آموزش و پرورش و اجرای طرح حفظ ملی جزء سی قرآن کریم را از جمله برنامه های عنوان کرد که در راستای مشارکت دو نهاد انجام می گیرد.

حجت الاسلام ستوده همچنین از آمادگی کامل در جهت اجرای برنامه های مشارکتی با اداره کل آموزش و پرورش اردبیل خبر داد.

سید ناصراسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با اشاره به ظرفیت آموزش و پرورش استان در جهت تربیت دینی دانش آموزان، غنی سازی برنامه های اجرایی در مدارس با استفاده از مشارکت دستگاه های فرهنگی استان را نقطه قوت در جهت تعامل بین دستگاهی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار