مدیر دبستان روستای مرکید مرند آذربایجان شرقی، در تعطیلات نوروز "مدرسه‌یار" شد

تبریز ( پانا ) - پل ورودی دبستان شهید مدنی روستای مرکید شهرستان مرند به دست مدیر مدرسه در یک روز تعطیل نوروزی تعریض و ترمیم شد.

کد مطلب: ۹۰۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دبستان روستای مرکید مرند آذربایجان شرقی،  در تعطیلات نوروز "مدرسه‌یار" شد

سال نو آغاز و سکوت همراه با هیاهوی خیالی دانش آموزان در مدرسه طنین‌انداز شده است.در این میان صدای آرام خش خش و تق تق ذهنت را بی‌اختیار درگیر می‌کند برای یافتن این صدا. در حیاط مدرسه باز است و مردی با عشق بیرون مدرسه در حال تکاپو و کار است. کمی که نزدیک‌تر می روی متوجه حضور مدیر مدرسه می‌شوی که در ایام تعطیلات نوروز باز هم سنگر علم و دانش را ترک نکرده است و برای آسایش و ایمنی دانش آموزانش طبق برنامه ریزی قبلی تلاش می کند.

پل ورودی دبستان شهیدمدنی روستای مرکید که به دلیل کم‌عرض و فرسوده بودن باعث ایجاد مشکلاتی در عبور و مرور دانش آموزان و معلمان مدرسه شده بود و همچنین با توجه به بارش‌های شدید اخیر امکان بروز خطرات وجود داشت.

آقای سلمانپور مدیر مدرسه روستایی شهید مدنی "مدرسه‌یاری" را برای تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده بود تا بتواند توشه راهی برای سفر در بهار ابدی خود داشته باشد.

این معلم خیراندیش با بازسازی پل ورودی مدرسه و ایمن‌سازی آن در ایام تعطیل از بروز خطرات احتمالی برای دانش‌آموزان جلوگیری کرد.

اهالی روستای مرکید بخش یامچی در بحث مدرسه‌یاری پیشگام هستند؛ به طوری که در آبان ماه سال 97 محوطه مدرسه وقار این روستا با مساعدت‌های خیرین مدرسه‌یار با هزینه بیش از یک میلیارد ریال بتن‌ریزی و آسفالت‌ریزی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار