۶۵۰۰ واحد مسکونی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر گفت: در راستای تامین مسکن متقاضیان، امسال شش‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر سامل ۲ هزار واحد در عالیشهر و ۴ هزار و ۵۰۰ واحد در سیراف ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۵۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
۶۵۰۰ واحد مسکونی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت طرح‌های راه و شهرسازی استان بوشهر، با بیان اینکه وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر بهبود یافته است اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز افزون بر 10.4 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر ثبت شده که نقش راهداری و پلیس راه در کنترل ترافیک و مشکلات محورها قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه برای اسکان گردشگران اقدامات خوبی در ایام تعطیلات نوروز انجام شده گفت: در تعطیلات نوروزی تدارک خوبی برای کنترل ترافیک، اسکان و خدمات سفر در استان بوشهر انجام شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به آبگیری چهار کیلومتر جاده ساحلی گناوه به بوشهر در هنگام بارندگی افزود: این محور باید بهسازی شود که ازدیاد پلها و ارتفاع بخشی به خط پروژه از پیش بینی‌های محور ساحلی بوشهر به گناوه است.

گراوند با تاکید بر رونق گردشگری دریایی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهرگردشگری دریایی است که در این راستا زیرساخت‌های مهمی در شهرها و روستاها انجام شده و مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.

وی با تاکید بر تسریع در ساخت اسکله کنگان تصریح کرد: برای ساخت این اسکله 100 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که بخشی از آن تخصیص یافته است.
ستاندار بوشهر از ساخت واحدهای مسکونی در عالیشهر و سیراف خبر داد و بیان کرد: امسال شش‌هزار و 500 واحد مسکونی در استان بوشهر سامل 2 هزار واحد در عالیشهر و 4 هزار و 500 واحد در سیراف برای پاسخگویی به سرریز جمعیت شهرهای نخل تقی و عسلویه ساخته می‌شود.

گراوند بر رعایت ضوابط زیست محیطی در شهر جدید سیراف تاکید کرد و افزود: برخی خسارت‌های در مواقع بحران ناشی از عدم دقت و رعایت ضوابط در گذشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار