معاون سیاسی استاندار سمنان:

موکب‌های استان سمنان برای کمک به سیل‌زدگان در لرستان برپا می‌شود

سمنان (پانا) - معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه باید از همه ظرفیت موکب‌های اربعین در امدادرسانی به سیل‌زدگان استفاده شود، گفت: موکب‌های استان برای کمک به سیل‌زدگان در لرستان برپا می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۵۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
موکب‌های استان سمنان برای کمک به سیل‌زدگان در لرستان برپا می‌شود

حبیب‌الله خجسته پور، در جلسه هماهنگی موکب‌های اربعین استان سمنان به‌منظور خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده کشور به میزبانی سالن دارالمرحمه استانداری ضمن بیان اینکه تلاش فرمانداران در مدیریت بحران طی ایام نوروز شایسته تقدیر است، ابراز داشت: لرستان در شرایط فعلی نیاز اصلی و اساسی به امدادرسانی و کمک دارد و باید تمام امکانات و تجهیزات خود را به کمک‌رسانی به این منطقه معطوف کرد.

وی بابیان اینکه تهیه و توزیع غذا از موکب‌های اربعین در مناطق سیل‌زده مورد انتظار است، اضافه کرد: لازم است تا خادمان این موکب‌ها از ورود به دیگر حوزه‌های امدادرسانی، به‌صورت جدی پرهیز کنند.

لزوم تقویت امکانات موکب‌ها از سوی فرمانداران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه بخشی از محموله‌های امدادی به استان لرستان اعزام‌شده است، ابراز داشت: ماشین‌آلات و تجهیزات راه‌سازی، راهداری و زیرساختی تحت نظر مدیریت بحران استانداری سمنان، در اختیار بسیج سازندگی استان در مناطق سیل‌زده جهت امدادرسانی قرار خواهد گرفت.

خجسته پور در ادامه تصریح کرد: می‌کوشیم تا با هماهنگی استانداری و مدیریت بحران لرستان، منطقه‌ای ویژه را برای امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل‌زدگان برای استان سمنان تعیین کنیم تا با معطوف کردن تجهیزات و امکانات، بهترین خدمات ممکن ارائه شود.

وی ضمن بیان اینکه موکب‌ها و اقداماتی که در مناطق سیل‌زده شمال کشور در حال امدادرسانی هستند، می‌بایست تقویت‌شده و به کار خود ادامه دهند، اضافه کرد: فرمانداران می‌بایست آمادگی خود را برای ارائه خدمات و امکانات امدادرسانی سایر مناطق سیل‌زده در صورت نیاز، حفظ و تقویت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار