رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی:

خسارت بلایای طبیعی با مدیریت اصولی و آموزش کاهش می یابد

سمنان (پانا) - رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت بلایای طبیعی با افزایش آگاهی و دانش مردم از طریق آموزش و رعایت اصول در مدیریت بحران کاهش می یابد.

کد مطلب: ۹۰۵۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
خسارت بلایای طبیعی با مدیریت اصولی و آموزش کاهش می یابد

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تصمیم گیری های قطعی و کاربردی برای مهار بحران و بازگشت زندگی به حالت اولیه بعد از بلایای طبیعی، نیازمند اتخاذ رویکردهای کارشناسی است، اما در حوادث طبیعی روزهای اخیر سردرگمی های زیادی برای خدمات رسانی به مردم سیل زده وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: اقلیم ایران متنوع است و هر لحظه امکان وقوع حوادث تلخ در کشور وجود دارد که با برنامه ریزی اصولی و آموزش های صحیح بحران مدیریت شود.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: سیل خسارت های قابل توجهی را به زیرساخت ها در بخش های مختلف استان سمنان و کشور وارد کرده است که دولت با وجود مشکلات ریز و درشت باید به داد سیل زدگان هم برسد.

کاتب تصریح کرد: خسارت های سیل به مناطق مختلف استان سمنان در بخش کشاورزی، دام، راه و در بخش های اقتصادی و عمرانی، قابل توجه است که نیاز است دولتمردان برای جبران خسارت به یاری سیل زدگان بشتابند.

وی تصریح کرد: همراهی مردم، نیروهای امداد و نجات نهادهای مختلف برای کمک به مردم سیل زده نقاط مختلف کشور بسیار ارزشمند بود و همدلی و اتحاد مردم و مسئولان قابل قدردانی است.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: سیل زدگان استان سمنان نیازمند حمایت های مستمر هستند و بعد از پایان بارش ها و آغاز روزهای گرم سال نباید خدمات رسانی ها کاهش یاید.

به گزارش پانا، سیلاب ناشی از بارش ها در استان سمنان یک کشته برجا گذاشت و یکهزار و 700 میلیارد ریال به بخش های مختلف کشاورزی، تاسیسات و زیرساخت هایی مانند راه، برق و آب در استان خسارت وارد کرد، رانش زمین در بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان نیز باعث آسیب به زیرساخت ها و تخلیه خانه ها به منظور حفظ جان شهروندان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار