در دیدار با رئیس مجلس اردن؛

علی لاریجانی: قدس پایتخت همیشگی فلسطین است

تهران (پانا) - روسای مجالس ایران و اردن در حاشیه اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با یکدیگر دیدار و تاکید کردند که قدس پایتخت همیشگی فلسطین خواهد بود.

کد مطلب: ۹۰۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
علی لاریجانی: قدس پایتخت همیشگی فلسطین است

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی امروز و در حاشیه اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با عاطف الطراونه رئیس مجلس اردن دیدار و گفت وگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تاکید بر اینکه مسئله اصلی جهان اسلام که همان موضوع فلسطین است، نباید مورد غفلت کشورهای اسلامی قرار گیرد، گفت: امروز در صحنه بین الملل کسی از اقدام ها و تصمیمات دونالد ترامپ حمایت نمی کند و شرایط برای ائتلاف کشورهای اسلامی علیه دشمن اصلی خود فراهم است.
رئیس مجلس اردن نیز در این دیدار با اظهار تاسف از اینکه کشورهای اسلامی به دلیل وجود تروریسم در منطقه درگیر مسائل دیگری جز مساله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین شده اند، گفت: متاسفانه امروز شاهد تجاوز روزانه اسرائیلی ها به مسجد الاقصی هستیم و این نگرانی می طلبد کشورهای اسلامی توجه ویژه ای به موضوع فلسطین داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه ما قدس را پایتخت همیشگی فلسطین می دانیم، افزود: در این زمینه اردن دچار خسارت هایی در 7 سال گذشته شده و فشارهای اقتصادی را تحمل کرده است ولی سیاست ما همواره حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار