بارش در خوزستان تا فردا ادامه‌ دارد

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارندگی‌های خوزستان تا بعدازظهر فردا خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بارش در خوزستان تا فردا ادامه‌ دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی، بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی هوا ظهر فردا دوشنبه ۱۹ فروردین تا اواخر شب در تهران بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم داشت. احتمال وقوع سیل قوی نیست اما باید نکاتی ایمنی برای جلوگیری از آبگرفتگی مسیل‌ها و خطرات احتمالی رعایت شود.

امروز (۱۸ فروردین) استان خوزستان بارندگی دارد، امشب هم این بارش‌ها ادامه‌دار است. فردا بعدازظهر به‌تدریج قطع می‌شود و تا شنبه هفته آینده (۲۴ فروردین) برای این استان بارش چندانی پیش‌بینی نمی‌شود البته هوای بهاری است و دراین فصل نمی‌توان با اطمینان کامل درباره شرایط جوی صحبت کرد.

ردا ۱۹ فروردین تقریباً تا اواخر وقت برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سمنان بارش باران به همراه رگبار و رعد و برق پیش‌بینی‌ می‌شود و از نیمه شب به بعد این سامانه از خراسان عبور می‌کند. احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این استان‌ها وجود دارد البته بارش‌های شدید فردا در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی رخ می‌دهد.

فردا دوشنبه ۱۹ فروردین برای استان گلستان بارش باران پیش‌بینی می‌شود. انتظار سیلاب در این استان وجود ندارد ولی بارش‌ها باعث افزایش سطح آب رودخانه‌ها و حجم رواناب‌ها می‌شود.وظیفه با بیان اینکه از شنبه و یکشنبه هفته آینده (۲۴ و ۲۵ فروردین) فعالیت یک سامانه بارشی جدید آغاز می‌شود، گفت: در روزهای ابتدایی هفته آینده برای حوزه البرز و زاگرس انتظار بارش‌های خوبی داریم. این سامانه در استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس و به تدریج سیستان و بلوچستان، سواحل بوشهر و هرمزگان فعال خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار