معاون وزیر بهداشت اعلام کرد

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق سیل‌زده

تهران (پانا) - معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به استان‌های سیل‌زده گفت روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های این مناطق طبق روال عادی پیش می‌رود.

کد مطلب: ۹۰۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق سیل‌زده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، قاسم جان بابایی در واکنش به خبری مبنی بر ارائه نکردن خدمات درمانی رایگان در استان لرستان، اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر، قسمت‌هایی از برخی استان‌ها با معضل آب گرفتگی و سیل مواجه شده که روند عادی زندگی تعداد زیادی از هموطنان را با مشکل روبرو کرده است. بنابراین تمامی خدمات بهداشتی و درمانی در مناطقی که متاثر از شرایط جوی و درگیر سیل هستند، فعلا رایگان است.

وی افزود: بسیاری از مناطق در استان‌های درگیر سیل، با خطر آب گرفتگی و وقوع سیل مواجه نیستند، لذا روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های این مناطق طبق روال عادی پیش می‌رود.

معاون درمان وزارت بهداشت درباره ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل زده بیان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل ‌ده با قوت ادامه دارد. تیم‌های پزشکی مورد نیاز اعزام شده و در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی نیز کمبودی وجود ندارد. داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در مناطق سیل‌زده نیز تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار