دومین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان تیر امسال برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دومین دوره جشنواره دوسالانه کتاب اولیا و مربیان در تیر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان تیر امسال برگزار می‌شود

نورعلی عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با اعلام این خبر گفت: «این جشنواره دوسالانه در تیر امسال برگزار می‌‌شود. ما از ناشران و مؤلفان دعوت می‌کنیم تا با کتاب‌هایی که در زمینه خانواده و تربیت فرزند چاپ می‌کنند، در جشنواره شرکت کنند. این جشنواره بیشتر برای شناسایی افرادی است که در زمینه تربیت فرزند و در ارتباط با نقش خانواده قلم می‌زنند. انتشارات انجمن اولیا و مربیان به عنوان یکی از ناشران حوزه خانواده و تربیت فرزند، تاکنون 280 عنوان کتاب منتشر کرده است. ما در سال گذشته هر ماه یک کتاب منتشر کردیم.»

او ادامه داد: «آخرین کتابی که منتشر کردیم کتاب "خانواده ایرانی" نام دارد؛ معمولا هم افراد صاحب نام و صاحب نظر در انجمن قلم می‌زنند، کسانی که سال‌هاست در حوزه خانواده فعالیت می‌کنند. انشاالله انجمن اولیا و مربیان با استفاده از همین ظرفیت در انتشار کتاب‌های موردنیاز خانواده‌ها تلاش خواهد کرد.»

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: «اولین دوره این جشنواره در اسفند سال 95 با شرکت بسیارخوب فعالان فرهنگی حوزه خانواده برگزار شد و دومین جشنواره ملی کتاب اولیا و مربیان تیر امسال در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.»

30 فروردین آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کتاب اولیا و مربیان

عباسپور گفت: «همه استادان، نویسندگان و مترجمان و ناشران می‌توانند آثار و کتاب‌های منتشرشده خود در حوزه خانواده و تربیت فرزند را حداکثر تا تاریخ 30 فروردین به دبیرخانه جشنواره مستقر در دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش به نشانی (تهران، میدان فردوسی، خیابان شهیدقرنی، ساختمان مرحوم علاقه‌مندان، طبقه دهم، اداره آموزش اولیا) ارسال کنند.»

او افزود: «داوطلبان حضور در این جشنواره باید دقت کنند آثاری را ارسال کنند که از سال 92 به بعد چاپ شده باشد. این آثار می‌تواند مستقیم توسط خود نویسنده یا موسسه انتشاراتی ارسال شود.»

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش همچنین از حضور انجمن اولیا و مربیان در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و گفت: «انجمن در نمایشگاه کتاب سال گذشته شرکت داشت امسال هم قطعا در نمایشگاه شرکت خواهیم کرد و نقش و حضور پررنگی خواهیم داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار