معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

شفافیت در فرآیند ثبت نام مدارس رویکرد آموزش و پرورش استان برای پروژه مهر 98 می باشد

ارومیه (پانا)- معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان گفت: شفافیت در شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام مدارس رویکرد آموزش و پرورش استان برای پروژه مهر 98 خواهد بود.

کد مطلب: ۹۰۵۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شفافیت در فرآیند ثبت نام مدارس رویکرد آموزش و پرورش استان برای پروژه مهر 98 می باشد

جلسه هماهنگی فرآیند ثبت نام پروژه مهر 98 استان آذربایجان غربی صبح امروز در محل دفتر معاونت ابتدائی استان برگزار شد.

«میرصادق جامعی» معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان در این جلسه با اشاره به برخی چالشهای فرآیند ثبت نام مدارس اظهار داشت: شفافیت در شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام مدارس رویکرد آموزش و پرورش استان برای پروژه مهر 98 خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مناسب به سوالات اولیا دانش اموزان در فرآیند ثبت نام گفت: برای سالتحصیلی آینده، محدوده جغرافیایی ملاک اصلی ثبت نام مدارس خواهد بود.

معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان گفت: مدارس دولتی در زمان ثبت نام دانش آموزان جز هزینه کتاب و بیمه دانش‌آموز نباید مبلغ دیگیری دریافت کنند و هرگونه کمک به مدرسه کاملا اختیاری است.

جامعی بیان کرد: حمایت از مدارس غیر دولتی با هدف بهبود وضعیت تراکم دانش آموزی استان در دستور کار قرار می گیرد چراکه این مهم ارتقاء کیفیت آموزشی را هم در پی خواهد داشت.

وی افزود: سازماندهی نیروی انسانی در دوره ابتدائی بر اساس یک برنامه ریزی جامع و با لحاظ وضعیت کلی نیروی انسانی در سطح استان و مناطق 24 گانه تا پایان خرداد پایان می یابد.

این مقام مسئول اضافه کرد: کیفیت بخشی به پایه اول ابتدائی با رعایت نرم کلاسی مصوب در فرآیند ثبت نام و دقت در انتخاب معلمان پایه اول پیگیری خواهد شد.

جامعی بیان کرد: در سالتحصیلی جاری قریب به 347 هزار دانش آموز در مدارس ابتدائی دولتی استان در 14هزار و 438 کلاس درس مشغول تحصیل می باشند.

معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش استان افزود: در سالتحصیلی جاری 41 هزار نوآموز در دوره پیش دبستانی جذب شد که امیدواریم با آغاز فرآیند ثبت نام پیش دبستانی از ابتدای اردیبهشت و تمهید مقدمات لازم برای سالتحصیلی آینده این تعداد افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار