عذرخواهی هاشمی در نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال جاری

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران به دلیل تأخیر در برگزاری جلسه علنی امروز شورای شهر تهران که به دلیل عدم هماهنگی بین اعضا ایجاد شده بود، عذرخواهی کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
عذرخواهی هاشمی در نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال جاری

محسن هاشمی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران که با تأخیر حدود دو ساعت آغاز شد، اظهارکرد: از اعضای شورای شهر، خبرنگاران و مسئولان عذرخواهی می‌کنم که جلسه علنی امروز با تأخیر آغاز شد.

وی ادامه داد: دلیل این تأخیر، حضور در مراسم افتتاحیه پروژه‌های شهرداری تهران از سوی رئیس‌جمهور بود و فرض ما بر این بود که مراسم از ساعت ۷:۴۵ دقیقه آغاز و حداکثر تا ساعت ۹:۳۰ به پایان برسد که متأسفانه این مراسم با تأخیر آغاز شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین گفت: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز، تعداد اعضا اندک بود و ما تصور کردیم که با حضور اعضای باقیمانده در شورا جلسه رسمیت خواهد یافت اما گویا تعدادی از اعضا بدون حضور در هم اندیشی، مستقیم به برنامه رفته بودند و متأسفانه جلسه به حدنصاب نرسید و برای همین از اعضایی که در صحن حضور داشتند، مسئولان و خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم.

هاشمی همچنین سال جدید را تبریک گفت و تصریح کرد: متأسفانه مشکلاتی به دلیل سیل در ایام نوروز پیش آمد که به واسطه سیل، تعدادی جان خود را از دست دادند که تسلیت می گویم. همچنین درگذشت هنرمند مردمی، جمشید مشایخی را نیز تسلیت می گویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار