رئیس پلیس راهور استان سمنان:

سوانح رانندگی منجر به فوت در استان سمنان ۳۳ درصد کاهش داشت

سمنان (پانا) - رئیس پلیس راهور استان سمنان از افزایش تردد در معابر شهری استان طی نوروز سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در این راستا سوانح رانندگی منجر به فوت ۳۳ درصد کاهش داشت.

کد مطلب: ۹۰۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سوانح رانندگی منجر به فوت در استان سمنان ۳۳ درصد کاهش داشت

سرهنگ موسی بزرگی ضمن بیان اینکه طی نوروز امسال در مقایسه با سال قبل سوانح رانندگی فوتی استان سمنان ۳۳ درصد کاهش داشت، افزود: همکاری و همراهی مردم و دستگاه‌های عضو شورای ترافیک در این امر مؤثر بوده است.

وی بابیان اینکه امسال با افزایش تردد در معابر شهری استان سمنان مواجه بودیم، اضافه کرد: خوشبختانه می‌توان گفت افزایش آگاهی در بین مردم با همراهی رسانه‌ها توانست در کاهش تصادفات اثرگذار باشد.

رئیس پلیس راهور استان سمنان بابیان اینکه سوانح منجر به جرح نیز طی ایام نوروز از کاهش ۱۹ درصدی برخوردار بود، ابراز داشت: این در شرایطی رقم خورد که با توجه به شرایط بارندگی میزان تردد در معابر شهری زیاد گزارش‌شده است.

بزرگی در ادامه تصریح کرد: با حضور هدفمند و مؤثر مأموران در معابر درون‌شهری استان سمنان برخورد پلیس با تخلفات حادثه‌ساز طی نوروز امسال ۳۹ درصد افزایش یافت.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال پیش رو با نهادینه شدن رانندگی قانون‌مند در معابر شهری استان سمنان شاهد کاهش تصادفات جرحی و به حداقل رسیدن جان‌باختگان این حوادث تلخ و ناگوار باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار