اعتراض امید حاجیلی به سانسورهای صداوسیما و واکنش رامبد جوان

تهران (پانا) - امید حاجیلی خواننده پاپ که مهمان آخرین برنامه از فصل ششم «خندوانه» بود با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود به عملکرد رسانه ملی و عوامل «خندوانه» در سانسور این برنامه اعتراض کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اعتراض  امید حاجیلی به سانسورهای صداوسیما و واکنش رامبد جوان

حاجیلی در پیام خود نوشت:

« وسط کلی کار و درگیری خودتو با بچه‌های گروه می‌رسونی به ضبط برنامه «خندوانه» ... چند ساعت هم اونجا منتظر می‌مونی تا نوبت ضبط بشه ... کلی هم انرژی می‌ذاری که خوب بشه ... ٤ تا آهنگ هم می‌خونی و می‌گن سه تاش حتماً پخش می‌شه ... آخرش می‌بینی یکی از آهنگ‌هایی که تازه همه بچه‌ها هم توش نیستن پخش می‌شه ... اونم تو این شرایطی که انرژی منفی و اتفاقات بد و حال بد، جامعه رو داره منفجر می‌کنه ... دقیقاً الان که باید برنامه‌ها پر از انرژی مثبت باشه ، می‌شه این؟!!

خوب اصلاً چرا دعوت می‌کنید ؟؟؟ من که خیلی به برنامه‌هایی که دعوت می‌شم نمی‌رم ، ولی اصلاً خودم موندم که واقعاً چرا هربار به خاطر رامبد و انتقال حال خوب به مردم می‌رم، وقتی چندبار این اتفاق افتاده تا حالا و حال خودم بد شده؟؟؟ هرچند این موضوع اصلاً دست عوامل تولید خندوانه نیست‌، ولی از همه‌شون دلخورم ... چون برای بهتر شدن برنامه و احترام به میهمان باید بیشتر با سانسورچی‌ها بجنگن...

رامبد عزیزم می‌دونی خیلی دوست دارم، ولی با این شرایط منو اصلاً دعوت نکنید بهتره به خدا ...»

واکنش رامبد جوان به اعتراض امید حاجیلی

رامبد جوان در واکنش به این اعتراض خواننده پاپ در صفحه اینستاگرام خو نوشت: «سلام به همه شما.
سلام به تمام مهمان‌های محترم خندوانه مخصوصا شب‌های نوروز از قبیل بازیگران محترم و خواننده‌های محترم و کمدین‌های محترم و به ویژه امید حاجیلی عزیزم.
راستش منم که بیش از ۲۶ ساله که در تلویزیونمون کار می‌کنم هنوز نفهمیدم چه چیزهای قابل پخش در تلویزیون هستن و چه چیزهایی نیستن. شک ندارم بقیه همکارانم هم نمی‌دونن و شک ندارم مسئولین محترم پخش هم نمی‌دونن و شک ندارم مدیران شبکه‌ها هم نمی‌دونن و قطعا شک ندارم رییس محترم سازمان هم نمی‌دونن.
یه روز خیلی دور یه مدیر پخش (مسئول ممیزی) در جواب سوال و گیجی مطلق من که در حین ساخت و پخش یک برنامه بودم گفت: قوانین سانسور و ممیزی در تلویزیون «سیاله» هر چیزی ممکنه امروز اجازه داشته باشه و فردا نه و برعکس.
از همه‌ی مهمان‌هایی که عرض کردم با تمام وجودم عذر می‌خوام که آمدن و وقت گذاشتن و انرژی و عشق و محبت و مهربانیشون رو بی‌دریغ تقدیم برنامه و مردم کردن و بخش قابل توجهش حذف شد. و این قصه همیشه بوده و هست.
پوست کلفت می‌خواهد و مرد کهن. من فقط می‌تونم بگم معذرت می‌خوام.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار