بازدید معاون استاندار گیلان از جاده رانشی سندس رودبار

رشت (پانا) -معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از جاده رانشی سندس در محور ارتباطی توتکابن - پره سر شهرستان رودبار بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون استاندار گیلان از جاده رانشی سندس رودبار

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان در پی جاری شدن سیل اخیر و طغیان رودخانه سیاهرود معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و نماینده رودبار و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران رودبار از جاده سندس در محور ارتباطی توتکابن - بره سر منطقه بازدید کردند.
در این بازدید پس از بررسی های میدانی، علی اوسط اکبری مقدم از صدور دستورها و هماهنگی های لازم برای مطالعات جهت رفع این مشکل خبر داد.
همچنین در پی جاری شدن سیل اخیر و طغیان رودخانه شاهرود، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از این منطقه بازدید کرد و با بیان اینکه جاری شدن سیل و طغیان رودخانه شاهرود برای نیروگاه شهید بهشتی لوشان مخاطره انگیز است، دستورهای لازم برای انجام مطالعات و شروع عملیات اجرایی رفع مشکلات مرتبط را صادر کرد.
وی به دنبال جاری شدن سیل و تخریب پل کنار گذر لوشان به طارم، از این منطقه نیز بازدید و دستورهای لازم برای انجام مطالعات و شروع عملیات اجرایی رفع مشکل این پل در حوزه جغرافیایی گیلان را صادر کرد.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، رحمت آباد، عمارلو و خورگام و هفت شهر رودبار، منجیل، لوشان، رستم آباد، جیرنده، بره سر، توتکابن و 174 روستای دارای سکنه در 67 کیلومتری جنوب مرکز گیلان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار