پاشایی خبر داد: پذیرش 107647 نفر در مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ایام نوروز

تبریز، جلفا و خداآفرین در صدر قرار دارند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از پذیرش 107 هزار و 647 مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی در مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش استان در ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی خبر داد: پذیرش 107647 نفر  در مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ایام نوروز

جعفر پاشایی از افزایش رشد اسکان میهمانان فرهنگی در مراکز رفاهی آموزش و پرورش در نوروز 98 تا پایان تعطیلات نوروزی ( 15 فروردین) خبر داد و گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تا پایان آن، 8 هزار و 462 خانوار در قالب 30 هزار 457 نفر مسافر فرهنگی و دیگر افراد به تعداد 77 هزار و 190 نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط نامساعد جوی امسال، افزود: حضور میهمانان فرهنگی و مسافرین نوروزی در شهر تبریز و مراکز اقامتی استان با شرایط موجود شایان توجه بود.

وی بیان کرد: در ایام تعطیلات امسال شهرستان تبریز با 30 هزار و 307 نفر روز، جلفا با 23 هزار 746 نفر روز، خداآفرین با 3 هزار و 735 نفر روز به ترتیب بیشترین آمار مسافرین نوروزی را پذیرش کرده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: بعد از شهرستان های مذکور به ترتیب مرند، بستان آباد، میانه، مراغه، کلیبر، سراب، هشترود بیشترین آمار مسافرین نوروزی را پذیرش کردند.

پاشایی ضمن قدردانی از کلیه عوامل دخیل در ستادهای اسکان و مراکز اقامتی گفت: ستاد اسکان نوروز 98 در استان، با راه اندازی 40 پایگاه و تجهیز بیش از 2030 اتاق؛ علاوه بر مراکز اقامتی دیگر و خانه های معلم نهایت تلاش خود را در استقبال از میهمانان نوروز 98 و پذیرش مسافرین بکار بستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار