مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

ترسیم اهداف آموزش و پرورش البرز براساس شعار سال خواهد بود

کرج ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و اجرایی نمودن شعار سال را از اهداف اصلی آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ترسیم اهداف آموزش و پرورش البرز براساس شعار سال خواهد بود

دیدار نوروزی سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با شورای معاونین و پرسنل در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار گردید .
وی ضمن تبریک سال 1398 به همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز از دستاوردها و افتخارات آموزش و پرورش استان البرز در سال گذشته ابراز خرسندی کرد و افزود: در سال 98 با مدیریت یکپارچه و برنامه ریزی مدون در تمامی زمینه ها به دنبال ارتقای آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش استان البرز هستیم .
وی همکاران خود را در سال جدید به تکریم هر چه بهتر ارباب رجوع دعوت و تاکید کرد: مردم کشور همواره در کنار آموزش و پرورش بوده که شایسته است همکاران عزیز با تکریم هرچه بهتر آنها در سال جدید شاهد تعامل هرچه بیشتر مردم با آموزش و پرورش در استان باشیم.

سالار قاسمی در ادامه با اشاره به شعار سال 98 و سخنان مقام معظم رهبری در سال جدید اظهار داشت : انتخاب برنامه راهبردی(( رونق تولید )) به عنوان شعار سال 98 توسط مقام معظم رهبری و توصیه ها و رهنمودهای ارزشمند و ترسیم خط و مشی ایشان در سال جدید تمامی همکاران خود را به اجرای مطلوب منویات معظم له دعوت کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از حادثه سیل در کشور و جان باختن هموطنان و ضایعه در گذشت همکار فرهنگی محمود حقیقت و فرزند گرامی شان در سیل استان فارس ابراز تاثر کرد و برای بازماندگان این حادثه صبر جزیل و تسلی خاطر از خداوند منان درخواست کرد.

قاسمی افزود : در سال جدید سعی کنیم همراه با تحول ، از درون رشد کنیم و تلاش کنیم تمامی افراد در مجموعه با هم رشد کنند.

وی افزود : بهترین مدیر و مدیران کسانی هستند که به موازات رشد خودشان تلاش در جهت ارتقاء مجموعه دارند آدم یا سازمانی که اقتدار و رشد درونی دارد نیاز به قدرت نمایی بیرونی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار