مدیرعامل هلال احمر استان سمنان:

۲۵ نیروی هلال احمر سمنان به استان گلستان اعزام شدند

سمنان (پانا) - مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از اعزام ۲۵ نیروی هلال احمر به استان گلستان خبر داد و گفت: هفت هزار بسته اقلام نیز توسط هلال احمر سمنان در روستاهای آق قلا توزیع شده است.

کد مطلب: ۹۰۵۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۵ نیروی هلال احمر سمنان به استان گلستان اعزام شدند

حسن شکرالهی ضمن اشاره به اعزام ۲۵ نفر از امدادگران هلال احمر استان سمنان به گلستان برای امدادرسانی در زمینه سیل آق قلا و روستاهای حومه، ابراز کرد: چهار خودرو کمک دار، یک مینی بوس، شش تیم از نجات‌گران و پرسنل هلال احمر استان در گلستان حضور دارند.

وی درباره اهم فعالیت‌های تیم امداد و نجات اعزامی به استان گلستان در روز سیزدهم فروردین ماه ۹۸، افزود: توزیع اقلام امدادی و پک‌های بهداشتی و بسته‌های غذایی شامل حبوبات و کنسرو در شهر آق‌قلا و محلات اطراف و روستاهای حادثه دیده شهر به تعداد هفت هزار بسته از دیگر اقدامات هلال احمر سمنان بوده است.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تخلیه و بارگیری یک دستگاه کامیونت حامل آب معدنی و توزیع در منطقه حادثه دیده از جمله اقدامات هلال احمر است، ابراز کرد: تخلیه و بارگیری یک دستگاه وانت حامل نان لواش و بربری و توزیع در منطقه و همچنین بسته بندی اقلام غذایی و پک‌های بهداشتی و آماده‌سازی سایر اقلام امدادی و مرتب کردن انبار ستاد مدیریت بحران نیز توسط هلال احمر سمنان در استان گلستان صورت گرفته است.

شکرالهی با بیان اینکه انجام چندین سرویس داخل شهری و جابجایی عوامل امدادی در سطح شهر توسط مینی بوس جمعیت استان سمنان صورت گرفته است، گفت: انجام سرویس و آماده سازی چندین دستگاه موتور پمپ و کف کش در انبار مرکزی جمعیت گرگان انجام شده است.

وی افزود: حضور سرپرست تیم در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان و بررسی مشکلات امداد رسانی در منطقه آق قلا از دیگر اقدامات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار