حمایت مهتاب کرامتی از فیلم «یه‌وا»

تهران (پانا) - مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس سینمای ایران با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود از اکران فیلم سینمایی «یه‌وا» حمایت کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت مهتاب کرامتی از فیلم «یه‌وا»

به گزارش روابط عمومی فیلم، در متن این یادداشت آمده است، یک زن در زمانه صلح و آرامش مظهر مهربانی و مادرانگی ست و در زمانه جنگ و درد نماد ایستادگی و مقاومت. این تصویری ست که در طول تاریخ خواسته و ناخواسته همواره مخدوش شده. اما باید خرسند بود که آثار هنرمندانی هستند تا سیمای حقیقی زنان را برایمان به تصویر بکشند و یادآوری کنند. فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد چنین تصویری را پیش روی ما می‌گذارد و یادآوری‌مان می‌کنند که مهر و ایستادگی یک زن مرز و زبان و زمانه نمی‌شناسند. این فیلم هوشمندانه تصویر این مهربانی و ایستادگی را همزمان از زاویه دید یک کودک نیز به تصویر کشیده است. دختر خردسالی که ایستادگی مادرش را می‌بیند تا برای نسل آینده این منش را تداوم ببخشد. منش و روحیه‌ای همواره جاری و رهایی بخش.»
فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد محصول مشترک ایران و ارمنستان است که این روزها همزمان با اکران در چند کشور خارجی در گروه هنروتجربه در حال اکران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار