رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

همه مردم باید همراه و همدل به یاری حادثه دیدگان بشتابند

شبانکاره،بوشهر(پانا) - جلسه هماهنگی ستاد جمع آوری کمکهای فرهنگیان و دانش آموزی به هموطنان سیل زده کشور برگزارشد .

کد مطلب: ۹۰۵۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
همه مردم باید همراه و همدل به یاری حادثه دیدگان بشتابند

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره به دنبال وقوع سیل در برخی استان های کشور، ضمن ابراز تسلیت و همدردی با مردم استان های سیل زده اظهار داشت: حادثه خسارت بار سیل در آغاز سال نو که در برخی استان ها منجر به جان باختن و مصدوم شدن عده ای از هموطنان عزیز و همچنین خسارات فراوان شد، موجب اندوهی عمیق برای عموم مردم خصوصا جامعه فرهنگیان شد.

درادامه با اشاره به کمک رسانی به مردم سیل زدگان گفت: نقش سازمانی و دولتی مطرح نیست و همه مردم باید همراه و همدل به یاری حادثه دیدگان بشتابند و و از عموم فرهنگیان دعوت می کنم که در این کار خیر بزرگ سهیم بشوند.

عباسی در ادامه بیان کرد:اینک که جمع کثیری از برادران و خواهران عزیز ما گرفتار پیامدهای سیل شده‌اند، فرهنگیان گرانقدر که همواره پیام‌آور همدردی و ایثار بوده‌اند بی‌تردید در این شرایط نیز مدرسه را به پایگاهی برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان و اولیا قرار خواهند داد.

این مقام مسئول عنوان کرد: مردم ایران در عرصه‌های سخت و مشکلات همواره یار و یاور همدیگر بوده و در تنگناها به یاری همدیگر شتافته و درکنار یکدیگر بحران‌ها را پشت سر می‌گذارند که منطقه شبانکاره نیز در این بحران در کنار مردم سیل زده کشور از هیچ کمک و تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

لازم به ذکر است با ارسال نامه و برگزاری جلسات با مدیران مدارس اقدامات لازم برای بهبود شیوه جمع آوری کمک ها بحث و بررسی شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار