فولادوند: کمبود نیروی انسانی مهمترین مشکل آموزش و پرورش تهران  در سال 98 است

تهران (پانا)- فولادوند با اشاره به مهمترین دغدغه آموزش و پرورش شهر تهران در سال 98 گفت: سال جدید در حالی آغاز می شود که با مشکلات متعددی روبرو هستیم. مهمترین و بزرگترین مشکل در شهر تهران کمبود نیروی انسانی است.

کد مطلب: ۹۰۵۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: کمبود نیروی انسانی مهمترین مشکل آموزش و پرورش تهران  در سال 98 است

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در دیدار نوروزی با همکاران آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تبریک شروع بهار و سال جدید و اعلام تاثر جهت از دست دادن تعدادی از هموطنان در سیل های اخیر، به طرح برنامه ها و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش شهر تهران در سال 98 پرداخت.

فولادوند با اشاره به مهمترین دغدغه آموزش و پرورش شهر تهران در سال 98 گفت: سال جدید در حالی آغاز می شود که با مشکلات متعددی روبرو هستیم. مهمترین و بزرگترین مشکل در شهر تهران کمبود نیروی انسانی است.

فولادوند با اشاره به کمبود نیروی انسانی افزود: در سال گذشته حدود 5 هزار نفر کمبود نیروی انسانی داشتیم که سعی کردیم با استفاده از نیروهای حق التدریس کمبودها را جبران کنیم. همچنین در سال 98 حدود 9 هزار نفر از همکاران مان، با تمام لطفی که داشتند و در تمام این سال ها در کنار ما بودند اکنون بازنشسته می شوند. در واقع نه تنها مشکل کمبود نیروی انسانی سال گذشته حل نشده است بلکه تعداد جدیدی هم به آن اضافه شده و به کمبود نیروی انسانی 14 هزار نفری می رسیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از مهمترین برنامه های پیش روی شهر تهران را ساماندهی فضا در سال جاری عنوان کرد و گفت: ساماندهی کلاس ها و فضا مهمترین برنامه ای است که باید با کمک و تلاش شما بزرگواران برنامه ریزی شود تا بتوانیم از مشکلات و تنگناهای آن نیز به خوبی عبور کنیم. بی شک نقش بی بدیل معاونین محترم و روسای مناطق و حوزه های مربوط به ساماندهی منابع انسانی و همه عزیزان به ما کمک می کند تا از موانع موجود در آموزش و پرورش شهر تهران عبور کنیم و من مطمئنم با عزم و اراده ای که شما بزرگواران دارید و به یاری خداوند و حمایت های ارزشمندی که مقام عالی وزارت از شهر تهران دارند، سال خوبی پیش رو خواهیم داشت.

فولادوند با تقدیر از معاونان و همکاران فعال در اداره کل شهر تهران افزود: قدردان تلاش های شما بزرگواران در گذشته تا کنون هستم. شما هم می توانستید با پذیرفتن تدریس در کلاس ها به امرار معاش و زندگی خود بپزدازید اما فداکاری کردید و با پذیرفتن مسئولیت در مجموعه اداره کل شهر تهران تقبل زحمت کردید. انتظار دارم با همدلی و ارادتی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارید و با تلاش بیشتر در راستای برنامه های آموزش و پرورش، که مهمترین اصل اقتصاد و تولید در جامعه است بیش از قبل تاثیرگذار باشیم. وی با اشاره به فشارهای اقتصادی موجود در کشور افزود: باید با برنامه ریزی و بهره وری از منابع مالی به نحو احسن استفاده کنیم و به امید خدا سال 98 را با سربلندی به پایان برسانیم.

در پایان جلسه، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تقدیر از زحمات باقری، مدیرکل پیشین اداره شهر تهران و تاکید بر افزایش رضایت تهرانی ها از آموزش و پرورش گفت :امیدوارم با همراهی و همدلی شما بزرگواران بتوانیم میزان رضایتمندی شهروندان تهرانی را افزایش دهیم. دشمن به پایین آوردن میزان رضایتمندی مردم از جامعه امید دارد و روی آن سرمایه گذاری کرده است تا با این اقدام دلبستگی مردم را به نظام چهل ساله انقلاب اسلامی کاهش دهد اما با روحیه ای که در شما عزیزان سراغ دارم مطمئنم می توانیم خدمتگزار مردم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار