ارسال کمک ها و اعزام گروه‌های مختلف مردمی و دستگاه‌های فارس به مناطق سیل زده در کشور

شیراز (پانا) - استاندار فارس با اشاره به وقوع سیل در نقاط مختلف کشور از انتخاب فارس به عنوان استان معین لرستان و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی این استان به سایر نقاط سیل زده در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ارسال کمک ها و اعزام گروه‌های مختلف مردمی و دستگاه‌های فارس به مناطق سیل زده در کشور

عنایت اله رحیمی در جلسه ستاد بازسازی و بازتوانی خسارات ناشی از سیل، گفت: در حال حاضر یک دستگاه تریلر، ۴ لودر، ۱۴ کامیون و ۲بیل مکانیکی به استان خوزستان ارسال شده تا در زمینه بازگشایی راه‌ها و سایر خدمات امدادی مورد نیاز، یاری رسان هموطنان ما در این استان باشند.

استاندار فارس همچنین خاطرنشان کرد: تا کنون یک تریلر لوازم خانگی، ۲۵۰۰ تخته پتو ، ۴۰۰ چادر،۱۳۰۰ بسته غذایی، ۲۷۰۰ شل آب معدنی، ۲۵۰۰۰ عدد گونی و ۴ کامیون حاوی لوله پلی اتیلن نیز در کنار تجهیزات و ماشین آلات از استان فارس به خوزستان ارسال شده است.

رئیس ستاد بحران استان فارس با اشاره به خسارت‌ها و آسیب‌های سیل در استان لرستان و لزوم همراهی و همدلی با هموطنان در این منطقه از ارسال ۴ لودر، ۹ کامیون، ۱ بولدوزر، ۱دستگاه پیکاپ و یک دستگاه کمرشکن به این استان خبر داد.

وی درخصوص اقلام ارسالی به این استان گفت: تا کنون ۲۷۶۵ تخته پتو، ۱۰۰۰ تخته چادر،۲۵۰۰ بسته غذایی، ۸۰۰ شل آب معدنی، ۱۵۵۹ لباس،۱۱۴۴ مورد لوازم‌بهداشتی، ۵۰۰۰۰ هزار عدد ظرف یکبار مصرف، ۳ تُن روغن و ۵ تُن برنج نیز به منظور تسهیل شرایط بحرانی ناشی از سیل، از فارس به استان لرستان ارسال شده است.

رحیمی از حضور تیم آفرود شیراز با ۷ دستگاه خودرو در استان لرستان خبر داد و عنوان کرد: تیم و تجهیزات آشپزخانه سیار موسسه خیریه رهپویان وصال و خادم الائمه نیز با قابلیت طبخ روزانه ۳۰۰۰۰ هزار غذای گرم در استان لرستان مستقر شده اند.

استاندار فارس در ادامه افزود: مسئولیت بازگشایی و ترمیم راه‌های شهرستان کوهدشت در استان لرستان نیز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس واگذار شده که این اداره با همه تجهیزات و امکان آماده اعزام به منطقه مورد نظر است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار