خدابنده در نخستین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان در سال ۹۸:

تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی و پرورشی خراسان رضوی از اولویت های اصلی سال ۹۸ خواهد بود

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نخستین جلسه شورای معاونین این سازمان در سال ۹۸ بااشاره به این که آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به عنوان استان معین و حامی استان های سیل زده گلستان و مازندران مشخص شده از اعطای کمک های نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان و مدارس آسیب دیده این دو استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزشی و پرورشی خراسان رضوی از اولویت های اصلی سال ۹۸ خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در این جلسه با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: باتوجه به هشدارهایی که از سوی سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران در استان درخصوص احتمال بارندگی شدید صادر شده به تمامی روسای ادارات و مدیران مدارس اطلاعات لازم برای پیشگیری از آسیب احتمالی به مدارس داده شده است.

وی در بخش دیگری از این جلسه با تقدیر از تلاش های مجموعه ستاد اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ خدمت رسانی به زائرین امام هشتم (ع) را بالاترین نعمت برای مجاوران حرم امام مهربانی ها دانست و گفت : باتلاش های صورت گرفته در این اداره کل، در طول ایام نوروز بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر روز در اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس پوشش داده شدند.
خدابنده به آغاز بررسی مدارک و مستندات نقل و انتقال درون استانی هم اشاره ای داشت و افزود: شفافیت و دقت در فرآیند نقل و انتقالات باید هدف و شعار اصلی ما در این بخش باشد و دست اندرکاران این حوزه تلاش کنند تا به بهترین شکل موضوع را مدیریت کنند تا همکارانی که در این فرآیند امکان انتقال قانونی دارند به شکلی منظم و بدون حاشیه ساماندهی شوند.
مدیر کل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان را از اولویت های اصلی در سال ۹۸ دانست و ضمن تقدیر از همکاری ها سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار امیدواری کرد در سال تحصیلی ۹۸ شاهد بهره برداری از پروژه های نیمه تمام آموزشی و پرورشی بویژه در حوزه مدارس و اماکن خیرساز باشیم.
مهندس جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال ۹۷ در حوزه ساخت و ساز و بهسازی مدارس استان ، از تلاش برای جمع آوری کلیه مدارس خشتی و گلی در استان در سال ۹۸ خبر داد.

وی همچنین از بازسازی و محوطه سازی مدارس قدیمی،تکمیل پروژه های ورزشی دانش آموزی و همچنین افزایش سهمیه قیر جهت فضاسازی حیاط مدارس به عنوان بخش دیگری از مهم ترین برنامه های این حوزه در سال جدید نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار