مراسم"شکوه همدلى و همراهی" در راستای کمک به دانش آموزان مناطق سیل زده در مدارس آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری مراسم"شکوه همدلی و همراهی" به منظور کمک به هموطنان سیل زده در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم"شکوه همدلى و همراهی" در راستای کمک به دانش آموزان مناطق سیل زده در مدارس آذربایجان غربی برگزار می شود

ابراهیم محمدی در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به وظیفه و رسالت آموزش و پرورش در موضوع یاری رسانی و فرهنگ سازی این مهم گفت: ارتقای مهارت های زندگی و تقویت سرمایه های اجتماعی و تحکیم بنیان های حیات بخش وحدت آفرین یکی از رسالت های مهم و اساسی آموزش و پرورش است.
وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت با تکیه بر روش های متنوع تربیتی باید در جهت تعالی بخشی و تحقق آرمان های مذکور گام بردارد تا نسبت به بالندگی و تربیت نسلی مومن و متعهد زمینه های مناسبی را فراهم سازد.
محمدی در خصوص ارتباط این مهم و لزوم یاری رسانی به هموطنان سیل زده گفت:در راستای کمک به هموطنان سیل زده و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ نیکوکاری و احسان و تعمیق علقه های عاطفی،اخلاقی و دینی در بین دانش آموزان مراسمی تحت عنوان "شکوه همدلی و همراهی" در تمامی مدارس استان با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان عزیز برگزار میشود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بر توجیه مدیران مدارس و تبیین اهمیت موضوع توسط روسای مناطق ۲۴گانه تاکید کرد و گفت:مراسم"شکوه همدلی و همراهی" روز چهارشنبه ۲۱ فروردین هم زمان با زادروز حضرت ابوالفضل(ع)و روز جانباز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در همه مدارس استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار