تغییر تاریخ اعزام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت در فروردین 98

ساری (پانا) - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران از تغییر در تاریخ اعزام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت در فروردین 98 خبر داد .

کد مطلب: ۹۰۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تغییر تاریخ اعزام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت در فروردین 98

سرهنگ "مهدی بریمانی" در تشریح این خبر گفت: «تمامی مشمولان فارغ‌ التحصیل مقطع کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت برای 19 فروردین ماه دریافت کرده‌اند و مراکز آموزشی آنان آجا،سپاه، پدافند هوایی، اداره زندان ها و ... قید شده است باید در ساعت 6 صبح روز دوشنبه 19 فروردین ماه 98 در محل اعزام واقع در کیلومتر 5 اتوبان ساری به نکا - پارک جنگلی شهید زارع مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.»

به گفته معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران آن دسته از مشمولانی که به مراکز آموزشی ناجا نظیر شهید ادیبی ناجا، محمدرسول الله بیرجند، مالک اشتر اراک، شهید قاسمیان شیرگاه و ... اعلام شده است برای اعزام به مراکز آموزشی یاد شده لازم است راس ساعت 6 صبح روز یکشنبه 25 فروردین ماه 98 در محل اعزام واقع در کیلومتر 5 اتوبان ساری به نکا - پارک جنگلی شهید زارع مراجعه کنند.

همچنین فقط حضور مشمولانی که محل آموزشی آنان خارج از استان مازندران قید شده است در محل مذکور الزامی است و مشمولانی که محل اعزام آنان مراکز آموزشی مستقر در داخل استان قید شده است باید به صورت انفرادی در روز مقرر به مراکز آموزشی مربوطه مراجعه کنند .

بریمانی تأکید کرد: «عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعین شده غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان درپی خواهد داشت.»

تمامی مشمولان می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزشی را رویت کرده و همراه خود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار