۳۰۰ اتوبوس رایگان زائران نیمه شعبان را به مسجد مقدس جمکران جابه‌جا می‌کنند

قم (پانا) - معاون شهردار قم گفت: امسال ۳۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری زائران نیمه شعبان را به‌صورت رایگان به مسجد مقدس جمکران انتقال می‌دهند.

کد مطلب: ۹۰۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
۳۰۰ اتوبوس رایگان زائران نیمه شعبان را به مسجد مقدس جمکران جابه‌جا می‌کنند

عباس ذاکریان در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: با نوسازی بخشی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی، وضعیت اتوبوس‌های درون‌شهری قم در حدودی بهتر شده است.

وی با اشاره به تدابیر شهرداری قم در جابه‌جایی زائران نیمه شعبان سال گذشته افزود: سال گذشته ۲۰۰ اتوبوس به‌صورت رایگان مسافران و زائران را به مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان جابه‌جا می‌کردند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید برافزایش اتوبوس‌های درون‌شهری قم برای انتقال و جابه‌جایی زائران به مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان امسال ابراز کرد: امسال ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران به مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته‌شده است.

ذاکریان سفر شهروندان قمی با خودروهای شخصی به مسجد مقدس جمکران را از عوامل اصلی ترافیک در محورهای مواصلاتی جمکران دانست و تأکید کرد: اگر شهروندان قمی با خودروهای شخصی به مسجد مقدس جمکران سفر نکنند مشکلی ازنظر کمبود پارکینگ در مسجد مقدس جمکران احساس نمی‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که زمین‌های در نظر گرفته‌شده برای تأمین ۲۰۰ هکتار پارکینگ کاربری کشاورزی دارد امکان مازوت پاشی در آن وجود نداشته و بنابراین باید تعداد خودروهای تجهیزاتی برای آماده‌سازی پارکینگ بیشتر شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به ورودی انبوه خودرو به قم در ایام نیمه شعبان تصریح کرد: تلاش می‌شود امسال از ورودی‌های قم ترافیک هسته مرکزی شهر توزیع و کنترل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار