معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران خبر داد

اسکان بیش از ۱۱۶ هزار زائر در مسجد مقدس جمکران

قم (پانا) - معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: در ایام نوروز و با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته بیش از ۱۱۶ هزار و ۷۵۵ نفر در شبستان‌های کربلا، امام حسن عسکری(علیه السلام)، امام علی (علیه السلام)، حضرت زهرا(سلام الله علیها)، بقیع و زائرسرای مسجد مقدس جمکران اسکان داده‌ شده‌اند.

کد مطلب: ۹۰۵۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از ۱۱۶ هزار زائر در مسجد مقدس جمکران

ابراهیم صدوقی با اشاره به آغاز گام دوم بیانیه چشم‌انداز مسجد مقدس جمکران با شعار «پاسخگویی رغبت‌انگیز» با محوریت نیازهای زائران عزیز اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران باهدف تحقق گام دوم بیانیه مسجد مقدس جمکران در تمام ایام نوروز خدمات ۲۴ ساعته به زائران ارائه داده است.

وی تعداد کمیته‌های تشکیل‌شده برای ایام نوروز را هشت کمیته دانست و اضافه کرد: در ایام نوروز هشت کمیته پشتیبانی، فرهنگی، عمرانی، امنیتی، اطلاع‌رسانی، امداد درمان و ترافیک، ارزیابی و آمار و تشکل‌های مردمی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران تشکیل‌ شده است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از اسکان بیش از ۱۱۶ هزار زائر در مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود: در ایام نوروز و با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته بیش از ۱۱۶ هزار و ۷۵۵ نفر در شبستان‌های کربلا، امام حسن عسکری(علیه السلام)، امام علی (علیه السلام)، حضرت زهرا(سلام الله علیها) بقیع و زائرسرای مسجد مقدس جمکران اسکان داده‌ شده‌اند.

وی ارائه خدمات در دارالشفا مسجد مقدس جمکران را ۲۴ ساعته اعلام کرد و گفت: در حوزه خدمات ۲۴۰ خادم افتخار به‌صورت ۲۴ ساعته در بخش‌های مختلف به زائران ارائه خدمات داشته‌اند.

صدوقی تعداد بسته‌های خوراکی اهدا شده به زائران را ۴۰ هزار بسته در چایخانه‌ها اعلام و تصریح کرد: سه چای‌خانه در سه صحن به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران بوده و در کنار ۴۰ بسته غذایی مانند نان، شله‌زرد، پوره سیب‌زمینی، چای و آش، آشپزخانه مسجد نیز بالغ‌بر ۳۰ هزار غذای گرم توزیع کرده است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: بخش خدمات ویلچر و ماشین‌های برقی زائر بر ۱۱۸ هزار نفر را در ۴ شیفت کاری از ۸ صبح تا ۱۲ شب انتقال داده و فوریت‌های پزشکی متشکل از پزشکان بسیجی به زائران ارائه خدمات داده‌اند.

وی توزیع ۴ هزار نان گرم توسط نانواهای رفسنجان را مرود توجه قرارداد و بیان کرد: باید با تقویت تشکل‌های مردمی پذیرایی زائران به مردم به‌خصوص مردم قم سپرده شود تا شاهد همبستگی و حضور پرشورتری از مردم در مسجد مقدس جمکران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار