دیدار نوروزی سرپرست معاونت آموزش متوسطه با مدیران، مشاوران و همکاران

تهران (پانا) - صبح امروز شنبه ۱۷ فروردین 1397 عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه با مدیران ، مشاوران و همکاران دفاتر معاونت متوسطه دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نوروزی سرپرست معاونت آموزش متوسطه با مدیران، مشاوران و همکاران

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش، عبدالرسول عمادی دراین دیدارضمن تبریک سال جدیدوتقارن آن باولادت علی (ع) وعیدمبعث به همکاران ، از اتفاق تلخ و زیانبار سیل دراستان های کشورکه خسارت جانی و مالی وارد کرد ابراز تاسف و بامصیبت دیدگان این حادثه اعلام همدری کرد.

او اظهارکرد: امروز وظیفه همه ما این است که با بالابردن ظرفیت همگرایی و وحدت ملی به فکرکمک به مردم آسیب دیده از سیل در استان‌ها و حل مشکل سیل زدگان باشیم.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه درخصوص تحقق شعارسال که مقام معظم رهبری سال۹۸راسال «رونق تولید» نامگذاری کردند ضمن اهتمام به اولویت‌های برنامه‌ای این معاونت در تحقق رونق تولید، به انطباق برنامه‌های دفاتر بامحوریت شعار سال اشاره کرد.

عمادی درخصوص برنامه‌های مهم و اولویت‌های اولیه این معاونت درخصوص سیل اخیر استان‌های کشور، از مدیران کل خواست تا گزارشی از خسارت به هنرستان‌های فنی حرفه‌ای وکاردانش و مدارس شبانه روزی و متوسطه اول و دوم در اسرع وقت گردآوری کنند.

او ضمن ابراز نگرانی از این حادثه گفت: نگرانی مهم درخصوص وضعیت دانش آموزان سال آخر وکنکوری سال۹۸ و زمان برگزاری آزمون وامتحانات نهایی پایان ترم در خردادماه ۹۸ در مناطق سیل زده می باشد و باید تدابیری را در خصوص کمک به دانش آموزان کنکوری مناطق سیل زده از معاونت آموزش متوسطه اتخاذ و تقدیم وزیر آموزش و پرورش شود.

دراین دیدار صمیمی مدیران هریک از دفاتر ضمن تبریک سال جدید و ابراز همدردی باسیل زدگان ، برنامه‌های خود را در راستای کمک به سیل زدگان و اولویت‌های برنامه در تحقق شعارسال بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار