نماینده سازمانهای مردم نهاد خوزستان خبرداد :

تشکیل اولین شبکه بحران سازمانهای مردم نهاد در خوزستان

اهواز (پانا) - نماینده سازمانهای مردم نهاد خوزستان گفت :به اتفاق امور اجتماعی و مدیریت بحران استانداری توانستیم شبکه بحران سازمان های مردم نهادرا برای اولین بار تشکیل دهیم .

کد مطلب: ۹۰۵۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل اولین شبکه بحران سازمانهای مردم نهاد در خوزستان

سیروس داودی با اشاره به وقوع سیل در روزهای اخیر اظهار کرد :از زمان آغاز حوزه بحران طی جلسه ای که با امور اجتماعی و نماینده ستاد بحران برگزار شد قرار بر این شدکه شبکه ی بحران هماهنگی سازمان های مردم نهاد استان تشکیل شود.
او افزود :در ابتدا چندین فراخوان داشتیم و درخواست کردیم که سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه بحران و کسانی که علاقه مند به حضور هستند مراجعه کنند.
چند فعالیت اصلی انجام شد که به شرح زیر است:
-تشکیل تیم سیلاب سازمان مردم نهاد
-تیم نجات غریق سازمان مردم نهاد
-تیم محیط زیست و منابع طبیعی
-تشکیل کارگروه امداد و روانشناسی سازمان های مردم نهاد

نمایده سازمانهای مردم نهاد در خصوص نحوه گرداوری کمکهای نقدی و غیرنقدی گفت :در روزهای اخیر توسط تیم مددکاری و روانشناسی با توزیع لوازم مورد نیاز که در کنار آن ها فقط کمک های غیر نقدی دریافت می شود که جهت توزیع آن ها به هلال احمر تحویل داده می شوند.
داوودی با اشاره به اقلام ضروری مورد نیاز آسیب دیدگان سیل خوزستان بیان کرد:آب معدنی و لوازم بهداشتی بیشترین چیزهایی بود که ما به آن ها نیاز داشتیم.و توانستیم مقادیر بسیار زیادی به همت مردم و شبکه سمن ها جمع آوری کنیم .

او در پایان با تاکید به شفاف سازی در خصوص انتشار اخبار سیل گفت :باید همه باهم هرآنچه که در توان دلریم را بکار ببندیم تا این وضعیت بهبود پیدا کند.و اعتماد عمومی به اقدامات انجام شده به سمت و سوی مثبت در جریان باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار