تمدید اجرای «هدیه اسرارآمیز» کانون تا 6 اردیبهشت

تهران (پانا) - اجرای نمایش عروسکی «هدیه اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی تا 6 اردیبهشت در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری تمدید شد.

کد مطلب: ۹۰۵۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تمدید اجرای «هدیه اسرارآمیز» کانون تا 6 اردیبهشت

به گزارش روابط عمومی کانونپرورشی، این داستان افسانه‌ای که از نمایش‌نامه 12 ماه سال ساموئل مارشاک اقتباس شده است، روایت شاهزاده‌ای است که از مردم به مناسبت شب یلدا و شب تولدش و در ازای دریافت یک جایزه، طلب گل پامچال می‌کند.

«هدیه اسرارآمیز» که به قلم آتسا شاملو نوشته شده و ‍پیش از تعطیلات نوروز نیز بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون رفته بود، قرار است بار دیگر از روز 18 فروردین اجرا شود.

بر اساس این خبر، محمدرضا حزینی به عنوان دستیار کارگردان، سینا ییلاق‌بیگی، علی پاکدست و مریم اقبالی به عنوان طراحان صحنه، لباس، ماسک و عروسک این اثر را همراهی کرده‌اند. مهرداد باقری ساخت دکور این نمایش را بر عهده داشته است.

علی پاکدست، مریم اقبالی، مهرنوش صادقیان، مریم رحمانی، هدی بخشوده، مینا پناه‌نجات و مه‌گل صابری به عنوان سازندگان عروسک و علی افشاری، مریم خاکسارتهرانی، عاطفه بحرالعلوم‌طباطبایی، لیلی حسینی، محسن قصری، شراره یوسفی به عنوان صداپیشگان و بازی‌دهندگان این نمایش را همراهی کرده‌اند.

دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه این اثر مهزاد فرشچی است. همچنین رامین کهن به عنوان آهنگ‌ساز و آزاده فرهنگیان به عنوان شاعر دیگر عوامل این نمایش‌اند.

بر همین اساس، «هدیه اسرارآمیز» صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مهدهای کودک و مدارس و بعدازظهرها ساعت 17 برای عموم در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار