پذیرش بیش از 5 هزار نفر در مجتمع تفریحی اردوگاهی شهید آیت اله دستغیب شیراز در ایام نوروز

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: مجتمع تفریحی اردوگاهی شهید آیت اله دستغیب شیراز از 28 اسفندماه به عنوان محل اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد که تا روز 7 فروردین ماه و همراه با افزایش مسافرت‌ها و پیش از وقوع سیل با استقبال بسیار مسافران روبرو بود.

کد مطلب: ۹۰۵۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش بیش از 5 هزار نفر در مجتمع تفریحی اردوگاهی شهید آیت اله دستغیب شیراز در ایام نوروز

محسن کلاری در گفت‌وگو با پانا ادامه داد: تا پیش از وقوع سیل و شدت بارندگی‌ها در شهرها و تنها در مدت 7 روز بیش از 800 نفر از امکانات خوابگاهی و سوئیت‌های اردوگاه استفاده کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 30 درصدی داشته‌ است.

او ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب‌دیده از سیل افزود: پس از وقوع سیل و شدت بارش‌ها با هماهنگی‌هایی که با مدیریت اردوگاه انجام شد بیش از 100 نفر از مسافران و سیل زدگان به صورت رایگان در اردوگاه اسکان داده شدند و خدمات و امکانات اردوگاه در اختیار آنان قرار داده شد.

کلاری ادامه داد: متاسفانه پس از وقوع سیل و کاهش ترددها و مسافرت‌ها آمار اسکان و ورودی مسافران به اردوگاه همچون سایر نقاط شهر و کشور کاهش یافت و به طور کل اردوگاه شهید آیت الله دستغیب در ایام نوروز پذیرای بیش از 5 هزار نفر مسافر روزانه و بیش از 800 نفر مسافر شب خواب بوده است.

او از استقبال خوب گردشگران در روز 13 نوروز از اردوگاه خبر داد و افزود: در روز 13 فروردین‌ماه اردوگاه پذیرای بیش از 2 هزار نفر بود.

مدیر مجتمع تفریحی اردوگاهی شهید آیت اله دستغیب شیراز نیز در ادامه گفت: نظر به اینکه فضای خوابگاهی و اسکان در مجتمع دستغیب همراه با بهره‌مندی از طبیعت دلچسب بهاری و استفاده از تفریحاتی چون کالسکه سواری و دوچرخه سواری است، مسافران اقبال بیشتری به این مکان نسبت به سایر اماکن اسکان در شیراز داشتند.

سید رسول مرتضوی ادامه داد: باغ پرندگان این مجتمع نیز در تمام ایام باز بود و مسافران زیادی خصوصا در روز 13 فروردین‌ماه از آن بازید کردند.

پذیرش و اسکان مسافران در

7 سوئیت و 11 خوابگاه با ظرفیت در مجموع 150 نفر شب خواب و 50 کمپ و آلاچیق‌های اردوگاهی در مجتمع تفریحی-‌اردوگاهی شهید آیت الله دستغیب شیراز در ایام نوروز در اختیار مسافران نوروزی بوده است که علاوه بر این بهره‌مندی از طبیعت 50 هکتاری اردوگاه، ایستگاه دوچرخه و پیست دوچرخه سورای و ایستگاه کالسکه سواری و زمین‌های بازی اردوگاه نیز از جذابیت‌های گردشگری این مکان اقامتی تفریحی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار